افت اوبر بعد از گزارشات ناامید کننده سه ماهه چهارم (UBER)

افت اوبر بعد از گزارشات ناامید کننده سه ماهه چهارم (UBER)

 شرکت اوبر uber در سال 2009 توسط استامبلآپان و تراویس کالانیک در سانفرانسیسکو کالیفرنیا تاسیس شد.

اوبر شرکت خدمات مسافربری ازطریق گوشی‌های تلفن همراه هوشمند است که خدماتی مشابه تاکسی‌ها ارائه می‌کند. این شرکت از سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده و به جایگزینی برای استفاده از تاکسی و سایر امکانات مسافرت درون‌شهری تبدیل شده است.

شرکت اوبر در ۳۷۷ شهر در سرتاسر دنیا مشغول به فعالیت است: توکیو، سیاتل، دبی، لندن، پاریس، مونترال، شیکاگو و… خدمات اوبر در بیشتر شهرها و مراکز اصلیِ قطار شهری هم موجود است.

سهام شرکت تاکسی اینترنتی اوبر  پس از گزارش ناامیدکننده،  برای سه ماهه پایانی سال ، 5 درصد در معاملات پیش گشایش بازار کاهش یافت.در حالی که درآمد حاصل از بخش تحویل مواد غذایی، نسبت به سال قبل سه برابر شده بود، درآمد کلی 20 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

مدیر عامل اوبر دارا خسروشاهی، گفته است که این شرکت در سال جاری سودآور خواهد شد ، اما جزئیات جدیدی در مورد زمان دقیق وقوع آن ارائه نکرد. وی خاطرنشان کرد، که بخش های دیگر شرکت، برای ارزیابی به زمان بیشتری نیاز دارد.

تحلیل تکنیکال سهام اوبر

در نمودار زیر مشاهده میکنید که سهام اوبر از ابتدای سال 2020 روند روبه رشد خوبی را طی کرده و قیمت سهام این کمپانی از محدوده 13 دلار تا قیمت 60 دلار رشد خوبی را ثبت کرده است.

از دید تکنیکال با توجه به کندل بیریش انگالفینگ در سقف الگو و خط مقاومتی میتواند تا سطوح پایین تر حمایتی در 50 و 46 دلار ریزش نماید و پس از آن مجدد در صورت مشاهده مومنتم صعودی در بازار به رشد قیمت تا سطوح 69، 76 و 88 دلار امیدوار بود. اندیکاتور مشاور آر اس آی هم نشان از اشباع خرید در این ناحیه را میدهد و تاییدی بر تحلیل اشاره شده میباشد.

مشاهده نمودار با کیفیت بالا از اینجا
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بازارهای جهانی  به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *