ارزش یوآن در بالاترین نرخ خود نسبت به دلار از سال 2018 | پنجشنبه 25 دی 99

ارزش یوآن در بالاترین نرخ خود نسبت به دلار از سال 2018 | پنجشنبه 25 دی 99

نرخ برابری دلار در معاملات روز سه‌شنبه در مقابل همتایان مهم آن در جهان افت کرد. چین نرخ تبادل رسمی یوآن را در بالاترین سطح خود از 2018 تا کنون تعیین کرد.

به گزارش رویترز، نرخ برابری دلار در معاملات روز سه‌شنبه در مقابل همتایان مهم آن در جهان افت کرد. چین نرخ تبادل رسمی یوآن را در بالاترین سطح خود از 2018 تا کنون تعیین کرد.

اقدام بانک مرکزی چین برای تقویت نرخ تبادل رسمی یوآن باعث شد تا موج گسترده‌ای از فروش دلار در بازارهای جهان به وجود بیاید و در این میان دلار استرالیا بیش از همه تقویت شد.

بانک مرکزی چین نقطه میانگین تبادل یوآن را 1 درصد تقویت کرد و به 6.4760 واحد رساند. این بزرگترین تغییر در این نرخ از 2005 تا کنون است و بالاترین نرخ برابری رسمی با دلار از آن سال تا کنون می‌باشد.

در بازارهای خارج از چین، نرخ برابری یوآن با دلار آمریکا تا 6.4419 واحد تقویت شد که بالاترین نرخ از ژوئن 2018 تا کنون است.

بر اساس نمودار تحلیل تکنیکال نمودار دلار به یوآن در روند صعودی 8 ساله قرار داشته و اکنون قیمت در کف کانال صعودی قرار گرفته که در صورت ادامه روند صعودی یوآن چین میتوان این نمودار را تا سطوح حمایتی 6.250 و 6.040 ریزشی دانست. اما چنانچه از کف این کانال صعودی قیمت حمایت شود میتواند در ادامه با صعود به سطوح بالاتر اعداد مقاومتی را در 6.690 و 7.180 مشاهده کند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کیلک کنید

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *