ادامه ریزش قیمت های جهانی مس | 3 شهریور

ادامه ریزش قیمت های جهانی مس | 3 شهریور

در روزهای اخیر با قدرت گرفتن ارزش دلار در بازارهای جهانی ناشی از ترس سرمایه گذاران از آینده اقتصاد شاهد اصلاح اکثر کامودیتی ها در بازار بودیم. سویه دلتای کرونا با وجود اینکه خطرات جانی را در کشورهای پیشتاز در تزریق واکسن افزایش نداده اما نگرانی را از آینده اقتصاد ایجاد کرده است. به همین دلایل شاهد تبدیل سرمایه ها و دارایی ها به دلار آمریکا به عنوان یک ارز امن بودیم.

تحلیل قیمت مس

در نمودار زیر همانطور که مشاهده میکنید قیمت مس خالص کاتد توانسته پس از رکورد قیمتی بالای سطح 10 هزار دلار بر تن سطح روند صعودی خود را بشکند و در مدار نزول قرار بگیرد.

در حال حاضر از بعد تکنیکال قیمت پولبک خود را به سطح روند انجام داده است و با الگوی قیمتی سروشانه به نظر میرسد در جهت ریزش های بیشتر گام برمیدارد.

سطوح حمایتی معتبر سر راه ریزش های قیمت اعداد 378.2 و 348.6 دلار بر پوند وزنی (به ترتیب 8337 و 7685 دلار بر تن) خواهند بود و با احتمال کمتر در صورت افزایش قیمت ها سطوح مقاومتی قرمز در اعداد 461.0 و 486.5 دلار بر پوند وزنی (به ترتیب 10016 و 10725 دلار بر تن) فعال خواهند شد.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت مس (روزانه)

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت مس (روزانه)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *