احتمال ریزش شدید شاخص اس اند پی 500

احتمال ریزش شدید شاخص اس اند پی 500

با توجه به جو ترس در بازار بورس آمریکا شاهد این هستیم که بزرگترین شاخص وزنی بورس نیویورک یعنی اس اند پی در موقعیت ریزشی قرار گرفته است و با توجه به نزدیک بودن تیپرینگ و ادامه بحران اورگرند این امر بدیهی به نظر میرسد. در صورت تیپرینگ (کاهش خرید اوراق) از ماه آینده یعنی نوامبر نقدینگی سطح بازار کاهش یافته و دلار قوی میگردد و موجب افت قیمت سهام کمپانی ها و کامودیتی ها خواهد شد. دراین شرایط معمولا سرمایه گذاران ترجیح میدهند دارایی خود را نقد کرده و سود های خود را در جای امن ذخیره کنند.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

تحلیل شاخص اس اند پی 500

در نمودار هفتگی شاخص زیر مشاهده میکنید قیمت از کف الگوی میان مدت کنج شکست انجام داده و مستعد ریزش تا سطح حمایتی سبز مشخص شده است. در صورت ادامه ریزش ها سطوح حمایتی مهم در اعداد 4150، 4040 و 3970 واحد فعال خواهند شد. در این نمودار سطح مقاومتی 4550 واحد که به رنگ زرد نشان داده شده بسیار کلیدی است و در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای این محدوده قیمتی، روند صعودی میتواند مجددا از سر گرفته شود. اهداف صعودی نمودار نیز سطوح مهم 4700 و 4900 واحدی خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

نمودار هفتگی شاخص S & P

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • نمی دونم چرا تو تحلیلتون صحبت های احتمالی دیشب بایدن و در نظر نگرفتید