گزارش اختصاصی قیمت و تحلیل بازار طلا و ارز امروز شنبه 98/9/2 | پس از عبور بازار از هیجانات هفته گذشته، آرامش به بازار ارز بازگشته است؟

گزارش اختصاصی قیمت و تحلیل  بازار طلا و ارز امروز شنبه 98/9/2 | پس از عبور بازار از هیجانات هفته گذشته، آرامش به بازار ارز بازگشته است؟

هفته ی گذشته در چنین روزی بازار ارز و طلا  شاهد افزایش قیمت ها بود اما پس از گذشته یک هفته از هیجانات خبری و فشار خرید موجود در  بازار کاسته شده است واین امر در  کاهش قیمت ها نقش بسزایی داشته است.

بازار ارز

در اولین روز هفته صرافی های منتخب بانکی 100 تومان از نرخ های خرید وفروش  دلار و یوروی  خود کاستند.

همچنین در بازار آزاد ، حدود قیمتی پیشنهادی توسط فروشندگان برای فروش دلار نقدی تهران،11900 تومان می باشد

دیگر شاخص ارزی رایج در بازار یعنی درهم نقدی امارات که در چنین روزی در هفته گذشته تا حدود  قیمتی 3400 تومان  پیشروی کرد اکنون در حدود 3245 تومان درحال معامله می باشد.

بازار طلا جهانی

در بازارهای جهانی در هفته ی گذشته طلا در یک رنج قیمتی بین  دو حد قیمتی حمایتی ومقاومتی خود یعنی حمایت 1460 دلار و مقاومت مهم 1480 دلار نوسانات قیمتی را پشت سر گذاشت  و در پایان معاملات هفته اخیر هر اونس طلای 24 عیار با قیمت 1462 دلار به کار خود پایان داد.

بازار طلا داخلی

بازار داخلی به علت عدم نوسان قابل توجه در نرخ جهانی طلا و همچنین نرخ برابری دلار به ریال نسبت به آخرین روزهای هفته ی گذشته تغییر چندانی نداشته است و در همین راستا هر عدد سکه امامی با قیمت 4130000  تومان در حال معامله می باشد. همچنین برای  هرگرم طلای 18 عیار قیمت  419000تومان در حال حاضر بر روی تابلوی طلافروشی ها ثبت گردیده است.

بازار داخلی طلا و ارز
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *