افزایش معاملات آتی بازار سهام نیویورک

افزایش معاملات آتی بازار سهام نیویورک

معاملات آتی سهام ایالات متحده که بازار گسترده تر را دنبال می کنند، روز چهارشنبه افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران از افت های اخیر ناشی از جنگ روسیه و اوکراین استفاده کردند. بر اساس داده‌های مشتریان بانک آمریکا، حتی با وجود چشم‌انداز مبهم برای اقتصاد جهان، تورم سرسام‌آور و انتظارات نرخ‌های بهره بالاتر، معامله‌گران خرد برای نهمین هفته متوالی خریداران خالص سهام بوده‌اند. این یک تضاد شدید با مشتریان صندوق تامینی بورس است که هفته گذشته 4 میلیارد دلار از سهام خود را فروخت که بیشترین رکورد را در تاریخ ثبت کرده است.

اکنون، همه نگاه ها به گزارش تورم ایالات متحده برای ماه فوریه معطوف است، که ممکن است بر سرعت انقباض فدرال رزرو تأثیر بگذارد. پاول، رئیس فدرال رزرو پیش از این به افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره اشاره کرده بود، اما اگر تورم آنطور که پیش بینی می شد کاهش نیابد، راه را برای حرکت تهاجمی تر باز میکند. در معاملات عادی روز سه‌شنبه، داو 0.56 درصد و S&P 500 0.72 درصد کاهش یافت، در حالی که هر دو شاخص در محدوده اصلاحی قرار گرفتند، نزدک نیز پس از ورود به بازار نزولی در روز دوشنبه 0.28 درصد کاهش یافت. وضعیت کلی شاخص های سهام آمریکا را در زیر مشاهده میکنید.

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه شاخص داوجونز

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه شاخص اس اند پی 500

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه شاخص نزدک 100

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

برای مشاهده ی تحلیل های بیشتر به آدرس کانال تلگرامی سیگنال به آدرس زیر مراجعه بفرمایید.

https://t.me/Signal_tahlil

نظر شما چیست؟ نظرات خود را در پایین همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *