قیمت سهام اپل گارد صعودی گرفت

قیمت سهام اپل گارد صعودی گرفت

سهام اپل امسال همانند سالهای گذشته رشد خیره کننده ای را ثبت کرده است. این شرکت توانایی بالایی در به‌روزرسانی محصولات قدیمی مانند آیفون، آی‌پد و خانواده رایانه‌های مک خود دارد. به همین دلیل مشتریان این شرکت با محصولات اپل بسیار وفادارند.

همه‌گیری ویروس کرونا باعث افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای محصولات این شرکت شد زیرا صدها میلیون نفر در سراسر جهان شروع به کار، یادگیری و سرگرمی در خانه کردند. قیمت سهام اپل مجددا در حال رکورد زدن است. در این مطلب میخواهیم بدانیم که آیا قیمت های سهام این شرکت بازهم میتواند به سطوح بالاتر صعود کند؟

با فروش محصولات جدید، درآمد اپل در سال 2021 از 275 میلیارد دلار در سال 2020 به میزان قابل توجه 33 درصد افزایش یافت. این رشد 33 درصدی درآمد نشان دهنده 91 میلیارد دلار فروش بیشتر نسبت به پارسال است.

تحلیل تکنیکال سهام اپل

در نمودار هفتگی زیر دید بلند مدت روی سهام اپل را میتوان مشاهده کرد. این نمودار قیمت سهام اپل را در بازه 8 ساله از سال 2013 نمایش میدهد. الگوی غالب ظاهر شده در این نمودار کنج صعودی و پرچم بوده و پس از شکست این الگوها از سقف، نمودار قیمت موفق شده  رالی صعودی قوی را آغاز کند.

طبق آخرین الگوی قیمتی پرچم (یا کنج) تشکیل شده قیمت در بلند مدت میتواند به اندازه میله پرچم تا سطوح 400 الی 420 دلاری صعود نماید و سود خوبی را نصیب سهامداران این شرکت نماید. در صورت ریزش قیمت ها نیز سطح حمایتی مهم عدد 138 دلار خواهد بود.

نمودار هفتگی

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

دید میان مدت و کوتاه مدت قیمتی

از دید داده های روزانه قیمت سهام این کمپانی که شکست از سقف الگو و تثبیت کندل هفتگی بالای آن را انجام داده است میتواند تا سطح هدف مقاومتی در 192 و 217 دلار رشد نماید. در دیدگاه نزولی نیز با احتمال کمتر در صورت ریزش قیمت از سطح کنونی سطوح حمایتی مهم در 157 و 138 دلار فعال خواهند گردید.

نمودار روزانه

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *