واچ لیست ارز دیجیتال (تحلیل هفتگی)

واچ لیست ارز دیجیتال (تحلیل هفتگی)

هفته گذشته قیمت بیت کوین در محدوده‌ای رنج قرار داشته است. کاهش نوسان در بازار پتانسیل شکست و رالی جدید را افزایش می‌دهد. در این صورت می‌توانید ارزهای دیجیتال بیت کوین، مونرو، تن کوین، مونرو و اکسی اینفینیتی را به عنوان واچ لیست ارز دیجیتال هفته پیش رو قرار دهید.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال

واچ لیست ارز دیجیتال تحیلیل هفتگی
نقشه بازار ارز دیجیتال

این هفته بازارهای مالی چشم به راه نشست فدرال رزرو در چهاردهم دسامبر (روز پنجشنبه) است. بازار سهام امریکا پس از چند هفته صعود، با اصلاح مواجه شد تا سرمایه‌گذاران پیش از وقایع اقتصادی این هفته، اقدام به حفظ سود کنند و برخی از دارایی‌های خود را از بازار خارج کنند. هفته گذشته، شاخص S&P500 حدود 3 درصد کاهش یافت اما ارزهای دیجیتال روندی خنثی را تجربه کردند. بنابراین می‌توان گفت که در حال حاضر سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال با هر اتفاقی در بازار بورس امریکا دچار ترس و وحشت نمی‌شوند و تا حدی بازار ارزهای دیجیتال در دو ماه گذشته مستقل از بازار سهام امریکا عمل کرده است.

روند خنثی قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که تریدرها ترجیح می‌دهند در شرایط فعلی ریسک چندانی را متحمل نشوند و منتظر جلسه فدرال رزرو مانده‌اند. اما می‌توانیم برای برخی از آلتکوین‌ها انتظار نوسان بیشتری را داشته باشیم. برای بررسی واچ لیست ارز دیجیتال این هفته با ما همراه باشید:

تحلیل‌های درخواستی خود را در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال مشاهده کنید

تحلیل ارز دیجیتال بیت‌ کوین (BTC)

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار تحلیل بیت کوین
  • قیمت بیت کوین به تومان (21 آذرماه): 628.1 میلیون تومان

قیمت بیت کوین در طول چند روز گذشته در محدوده میانگین نمایی 20 روزه معامله شده است. شیب میانگین نمایی 20 روزه صفر است و شاخص قدرت نسبی در محدوده 50 واحد قرار گرفته است. باید گفت که بازار در حال حاضر کماکان چشم به راه وقایع پیش روست و سرمایه‌گذاران از هر گونه اقدام هیجانی اجتناب می‌کنند. مهم‌ترین مقاومت پیش روی قیمت 17,600 دلار است. در صورتی که بیت کوین از سد این مقاومت عبور کند، می‌توانیم انتظار افزایش قیمت تا خط روند نزولی را داشته باشیم. در صورتی که قیمت با رسیدن به خط روند نزولی ریزش داشته باشد اما حمایت 17,600 دلار را از دست ندهد، امیدها برای عبور از این سد مقاومتی افزایش می‌یابد و تارگت 21,500 دلار فعال می‌شود.

از دست رفتن حمایت 16700 دلار، ریزش قیمت تا 16000 دلار را در پی خواهد داشت.

تحلیل ارز دیجیتال مونرو (XMR)

نمودار قیمت مونرو
نمودار تحلیل مونرو (XMR)

قیمت مونرو به تومان (21 آذرماه): 5.59 میلیون تومان

ارز دیجیتال مونرو در هفته‌های اخیر در محدوده‌ای رنج در نوسان بوده است. شیب صعودی میانگین نمایی 20 روزه و قرارگیری RSI بالای 50 واحد نشان می‌دهد که خریداران دست بالاتر را در اختیار دارند. در صورتی که قیمت بتواند از سد خط روند نزولی پیش رو عبور کند، افزایش قیمت تا 174 دلار را خواهیم داشت. این ناحیه مقاومتی اهمیت زیادی دارد و عبور از سد آن نشان دهنده اتمام روند نزولی در بازار است.

از سوی دیگر در صورتی که قیمت با رسیدن به خط روند نزولی پیش رو با افزایش عرضه در بازار مواجه شود، انتظار می‌رود حمایت خریداران در محدوده میانگین‌های نمایی افزایش یابد اما در عین حال از دست حمایت موینگ اورج‌ها ریزش‌های بیشتری را به دنبال دارد.

تحلیل بهترین ارزهای دیجیتال را در سیگنال ببینید

تحلیل ارز دیجیتال تن کوین (TON)

واچ لیست ارز دیجیتال تحلیل هفتگی
نمودار تن کوین (TON)
  • قیمت تن کوین (21 آذرماه): 77.14 هزار تومان

یازدهم دسامبر، قیمت ارز دیجیتال تن کوین از سد سقف الگوی مثلث شکل گرفته عبور کرد تا احتمال ادامه روند صعودی در بازار را افزایش دهد چرا که معمولا الگوی مثلث متقارن نقشی ادامه دهنده دارد. در صورتی که قیمت در کوتاه مدت به داخل الگوی مثلث بازنگردد، افزایش قیمت تا 2.15 و 2.87 دلار را خواهیم داشت.

از سوی دیگر در صورت از دست رفتن حمایت میانگین‌های قیمتی، ریزش قیمت تا 1.7 دلار در گام اول و کف الگوی مثلث در گام بعدی را به دنبال خواهد داشت.

تحلیل ارز دیجیتال تراست والت توکن (TWT)

نمودار قیمت تراست والت توکن
نمودار تحلیل تراست والت توکن (TWT)
  • قیمت تراست والت توکن به تومان (21 آذرماه): 97.55 هزار تومان

ارز دیجیتال تراست والت روندی صعودی چند هفته اخیر خود را حفظ کرده است و خریداران بدون ترس از اصلاح کماکان به خرید خود در بازار ادامه می‌دهند. این روند می‌توان افزایش قیمت تراست والت توکن را به دنبال داشته باشد. خریداران در تلاشند تا قیمت را به بالای مقاومت 2.73 دلار برسانند که در صورت موفقیت، پیش‌بینی می‌شود قیمت تا 3 دلار در گام اول و 3.51 دلار در گام بعدی افزایش یابد.

مهمترین حمایت پیش رو، ناحیه 2.3 دلار (میانگین نمایی 20 روزه) است.

تحلیل ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی(AXS)

واچ لیست ارز دیجیتال تحلیل هفتگی
نمودار تحلیل اکسی اینفینیتی(AXS)
  • قیمت اکسی اینفینیتی به تومان (21 آذرماه): 283.4 هزار تومان

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در ماه‌های اخیر با مقاومت دینامیک بسیار مهمی مواجه بوده است. در پنجم دسامبر، خریداران تلاش کردند تا قیمت را به بالای این خط روند نزولی برسانند اما در این امر موفق نشدند. این موضوع را می‌توانید در سایه‌های بلند تشکیل شده در کندل قیمتی این روز مشاهده کنید. نکته مثبت این است که خریداران از حمایت میانگین‌های قیمتی دفاع کرده‌اند و این محدوده در نهایت می‌تواند افزایش تقاضای بیشتری را به دنبال داشته باشد. میانگین‌های قیمتی در حال کراس به سمت بالا هستند و شاخص قدرت نسبی نیز در محدوده مثبت قرار دارد. با این تفاسیر می‌توانیم بگوییم که امید افزایش قیمت در بازار زیاد است. عبور از سد خط روند نزولی پیش رو، افزایش قیمت تا محدوده 11.85 دلار را به دنبال خواهد داشت که خود محدوده مقاومتی مهمی به شمار می‌رود و تغییر روند در بازار منوط به عبور از سد این ناحیه مقاومتی است.

از سوی دیگر در صورتی که قیمت نتواند از سد خط روند نزولی پیش رو عبور کند، ناگزیر حمایت میانگین‌های قیمتی را از دست خواهد داد و ریزش قیمت تا 6.57 دلار ناگزیر خواهد بود.

چه ارز دیجیتالی را بخرم؟

بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان است و در این بازار می‌بایست با احتیاط عمل کنید و هیچ وقت تمامی تخم مرغ‌های خود را در یک سبد قرار ندهید. واچ لیست ارزهای دیجیتال هفته ارائه شده صرفا نظر تیم کوین تلگراف است و می‌بایست در کنار ابزارهای دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

تحلیل صورت گرفته، برای چه مدت اعتبار دارد؟

تحلیل‎های ارائه شده هفتگی هستند و استفاده از آن‌ها برای خرید و فروش میان مدت و بلند مدت کاربردی ندارد.

برای مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ممنون از سیگنال که همیشه عالی و بی نظیره – یه تشکر خشک و خالی کمترین کاری بود که از دستم بر اومد واقعا خسته نباشید

  • سلام . با سپاس فراوان از ارز های برتر که مقااومت بیشتری دارند و ارزشمندی بالاتری دارند .اطلاعات بدید.

    • سلام
      مرسی از همراهیتون
      پیامتون به تیم تحلیل منتقل شد

  • با سلام به بچه های پشتیبانی سیگنال خداقوتتون بده ممنون از برنامه بسیار عالی و کاربردی سیگنال
    اگه لطف کنید یه صرافی ایرانی معتبر و مورد تایید معرفی کنید ممنون میشم من در حال حاضر با رمزینکس کار میکنم کار کردن باهاش راحت و پشتیبانی شم عالی ولی صرافیش خیلی اذیت میکنه مخصوصا زمان صعودی یا نزولی شدن بازار کلا هنگ میکنه تا بخواد عدد هارو با نمودار یکی کنه یا درصد رشد و حجمش خیلی طول میکشه یا اشتباه میزنه اگه میتونست مشکلاتش حل کنه صرافی خوبی ولی خب
    و اینکه راجبع رمز ارزهای کوین ها مطالب بیشتر بزارید

    • سلام، ممنون از لطفتون. با توجه به اینکه هیچ یک از صرافی های ارزدیجیتال مجوز ندارن به همین ما نمیتونیم صرافی رو به مخاطبین عزیزمون توصیه کنیم.

  • سلام . خیلی خوشحالم که به تازگی به جمع شما اومدم .امیدوارم بتونم از تجربیات همه عزیزان خاصه تیم عزیز سیگنال استفاده رو ببرم . ممکنه بگین این واچ لیست از چه تاریخ روز شروع میشه و تا چه روز هفته میشه روش حساب کرد. ( آیا با شروع ایام هفته میلادی هستش ؟یا با ایام هفتگی شمسی؟)و یا اینکه از همون روز ارائه واچ لیست شروع میشه به مدت یک هفته؟ ممنون از راهنمایی شما.

    • با سلام
      تحلیل‌های ارائه شده هفتگی میلادی هستند.

  • سلام خسته نباشید
    لطفا تحلیل رمز ارز چیلیز را هم به واچ لیست هفته گی قرار بدید
    تشکر 🙏🏻🖤🌹

  • سلام.لطف کنید رمز ارز لونا کلاسیک راهم تحلیل بذارید.با تشکر از سیگنال

    • سلام خسته نباشید،
      لطفا تحلیل رمزارز( واج لیست هفتهگی بزارید)، با تشکر وسپاس.

  • ما ک سرمایه کمی داریم نمیتونیم بیت کوین اتریویم بگیریم ب نظرتون میشه این دوتا ارز بزرگ خرید
    ب نظرم کاردانو سندباکس ارز دیگ واسه سرمایه کم خیلی بهتره

    • سلام بر مهران عزیز
      بیت کوین و اتریوم تقسیم پذیرن، یعنی شما نیازی نیست یک عدد بیت کوین و یا یک اتریوم بخرید، می تونید درصدی از اونها رو خریداری کنید. تا زمانی که روند بازار ارزهای دیجیتال نزولی هست، توصیه میشه که از انتخاب ارزهای دیجیتال کوچکتر اجتناب کنید و با بازگشت روند مجددا به سراغ اونها برید

      • سلام خسته نباشید
        لطفا تحلیل رمز ارز چیلیز را هم به واچ لیست هفته گی قرار بدید
        تشکر 🙏🏻🖤🌹

    • سلام، لطفا قسمت بیشترین پامپ و دامپ ها در شت کوین ها، در بستر اسمارچین هم بذارید

    • با سلام و سپاس فراوان. میشه محبت بفرمایید تحلیل کنید رمز ارز کاردانو کی وقت اوج گرفتنش میشه .این که ما رو نصف عمر کرد.آیا رد کنیم یا نگه داریم. در ضمن لطف کنید واچ لیست هفتگی رو یک کم زودتر عنوان کنید . متشکرم

      • با سلام
        پیام شما به تیم تحلیل منتقل شد
        ممنون از همراهی شما

    • سلام خسته نباشید،
      لطفا در تحلیل رمز ارز نقاط ورود و خروج را واضع تر مشخص بفرمایید، با تشکر 🙏🏻🌹