شروع تعطیلات بازارهای جهانی | این هفته معامله نکنید

شروع تعطیلات بازارهای جهانی | این هفته معامله نکنید

تعطیلات کریسمس از راه رسید و بازرهای مالی آمریکا برای یک هفته کاری ( از 3 دی الی 11 دی ماه ) تعطیل خواهند بود. توصیه می‌کنیم در این هفته از انجام معامله در بازرهای جهانی بپرهیزید.

در طی این هفته برخی از بازارهای جهانی مانند کریپتوکارنسی یا پیرهای معاملاتی، هم‌چنان باز هستند اما حجم معاملات آن‌ها به شدت پایین است و احتمالا شاهد نوسانات کمی در مارکت باشیم.

نمودار قیمت بیت کوین BTC

نمودار قیمت بیت کوین
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

با شروع تعطیلات، روند قیمتی بیت کوین در حالت رنج قرار گرفته و انتظار داریم در تمام طول مدت هفته آتی چنین روندی را حفظ نماید؛ آخرین تحلیل اختصاصی بیت کوین حکایت از روند صعودی این ارز دیجیتال تا محدوده 19000 دلار دارد.

نمودار قیمت طلا جهانی  GOLD

نمودار قیمت طلا
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در آخرین روزهای سال 2022، هر اونس جهانی طلا در محدوده 1798 دلار به کار خود پایان داد، در هفته آتی تنها انتظار روندی رنج و به دور از نوسانات زیاد را برای طلا در نظر داریم. در آخرین تحلیل اختصاصی طلا، انتظار نزول کوتاه مدتی این کامودیتی را داشتیم.

نمودار قیمت اس اند پی S&P 500

نمودار قیمت اس اند پی
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

درآخرین روزهای معاملاتی سال 2022، شاخص SPX در محدوده 3844 واحد به کار خود پایان داد. انتظار داریم با بازگشایی بازارهای ایالات متحده از 11 دی ماه، این شاخص تا محدوده مقاومتی 3920 واحد به رالی صعودی خود ادامه دهد و بعد از آن شاهد ریزش سنگین شاخص S&P 500 باشیم.

بیشتر بخوانید؛ آخرین تحلیل شاخص S&P500

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *