شاخص نزدک آمریکا در لبه پرتگاه (Nasdaq 100)

شاخص نزدک آمریکا در لبه پرتگاه (Nasdaq 100)

بسیاری از بازارهای مالی جهانی با جریانات ریسک گریزی مواجه هستند. مقامات ارشد بانکی چین نگران حباب قیمتی در بازارهای مالی جهانی هستند. در بازار ارز شاهد تقویت ارزش دلار آمریکا هستیم و نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری هم وضعیت باثباتی دارد.

به نظر میرسد شاخص های بورس آمریکا با تزریق بی رویه نقدینگی در محدوده های اشبع خرید به سر میبرند و دیگر توان ثبت رکوردهای جدیدی را ندارند.

تحلیل تکنیکال شاخص نزدک

در تصویر زیر نمودار روزانه شاخص تکنولوژیک آمریکا یعنی نزدک 100 را داریم که پس از صعودهای پی در پی در هفته های گذشته خود را به عدد 14000 واحد نزدیک کرده بود.

پس از ریزش های این شاخص در هفته گذشته به نظر میرسد قیمت به یک استراحت و اصلاح قیمتی نیاز داشته باشد که این مهم پس از شکست خط روند دینامیک قرمز رخ خواهد داد. در تایم های پایین تر به نظر میرسد که قیمت توانسته خط روند قرمز را بشکند و پولبک را انجام دهد فقط در صورت ریزش به زیر خط روند سبز رنگ و با ادامه سقوط قیمت شاهد برخورد با سطوح حمایتی در 12210 و 11161 واحد خواهیم بود.

در صورت صعود دوباره قیمت به هر علتی نیز شاهد رشد تا محدوده مقاومتی بعدی درسطح رند 14000 و 14775 خواهیم بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
شاخص نزدک آمریکا
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *