2 سهم برگزیده بازار سرمایه (ولبهمن – ولتجار) | سه شنبه 21 مرداد ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (ولبهمن – ولتجار) | سه شنبه 21 مرداد ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1ولبهمن2.414.07
2ولتجار6.0511.51

1. ولبهمن: شرکت بهمن لیزینگ با نماد ولبهمن، در بازار فرابورس و گروه سایر واسطه گری های مالی قرار دارد. این نماد یکشنبه این هفته نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و امروز نیز با معاملات پرحجم توانست به صف خرید برسد.

هر کد حقیقی در معاملات امروز نزدیک به 60 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش حقیقی ها نیز 15 میلیون تومان بود. میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد 17 میلیون تومان بوده است.

مهمترین حمایت سهم محدوده 1200 تومان است و محدوده 2 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف این سهم در نظر داشته باشیم.

2. ولتجار: واسپاری تجارت و سرمایه ایرانیان با نماد ولتجار در بازار پایه زرد فرابورس و گروه واسطه گری های مالی و پولی قرار دارد. این نماد در تیرماه امسال نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت اما بعد از رشد اندک تا محدوده 1150 تومان، دچار اصلاح عمیقی شد و در حدود 30 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

در معاملات امروز 28 میلیون برگ سهم معامله شد که 5 برابر میانگین حجم ده روز اخیر بوده است.

هر کد حقیقی نزدیک به 93 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش کدهای حقیقی نیز 8 میلیون تومان بود. میانگین ده روزه سرانه خرید هر حقیقی در این نماد 10 میلیون تومان بوده است.

مهمترین حمایت سهم محدوده 750 تومان است و محدود 1200 تا 1300 تومان را نیز می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • کد به کد عالی توی دوتا سهم انجام شد مخصوصا ولبهمن که دو تا حقیقی بالای 1 درصد حسابی تو کف 1200 تا 1250 جمع کردن ولتجار که هم زمانی هم قیمتی اصلاح عالی داشته در ضمن بنیاد خوبیم داره و از گروهشم خیلی عقبه میان مدت تا 3000 جای رشد داره

  • فکر کنم عرضه زیاد حقوقی برای فروش سهام عدالت باشه چون بیشتر سهام عدالت فارس ،فولاد،فملی،شتران،شپنا هست