2 سهم برگزیده بازار سرمایه (پتایر – شغدیر) | سه شنبه 18 شهریور ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (پتایر – شغدیر) | سه شنبه 18 شهریور ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1پتایر12.60.6
2شغدیر1.591.79
  1. پتایر: ایران تایر با نماد پتایر، در بازار بورس و گروه لاستیک و پلاستیک قرار دارد. این نماد 9 مردادماه نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و توانست تا 12 هزار تومان رشد کند و با افزایش عرضه ها در بازار، این نماد نیز دچار اصلاح شد.

با توجه به خبر دیروز این شرکت مبنی بر افزایش سرمایه 3350 درصد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، این نماد دیروز در مثبت کامل و صف خرید معامله می شد و امروز هم حجم بالایی در آن شاهد بودیم اما در نهایت در حالی که پایانی مثبت داشت، در دامنه منفی 2 کار خود را به پایان رسانید.

بیش تر از 13 میلیون برگ سهم معامله شد که 12 برابر میانگین حجم ده روز اخیر در این نماد بوده است.

با این حال، نسبت خریدار به فروشنده حقیقی زیر 1 بود که نشان می دهد فروشندگان قدرت بالاتری نسبت به خریداران داشتند. در صورت از دست رفتن حمایت 9500 تومان که در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 50 روزه قرار دارد، حمایت های بعدی برای این سهم در حوالی 8 هزار تومان و 6500 تومان قرار دارد.

تحلیل تکنیکال پتایر
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. شغدیر: پتروشیمی غدیر با نماد شغدیر در بازار فرابورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. این نماد نیز از محدوده 7 هزار تومان افتی در حدود 50 درصد را تجربه کرد و امروز نیز کار خود را با صف فروش آغاز کرد و در ادامه بازار، صف فروش آن جمع آوری شد.

در صورت ادامه روند کاهش قیمت، مهمترین حمایت های سهم در محدوده 3 هزار تومان و 2500 تومان قرار دارد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران