2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چکاپا – فایرا) | (سه شنبه 15 مهر 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چکاپا – فایرا) | (سه شنبه 15 مهر 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1چکاپا2.143.84
2فایرا2.221.94

1. چکاپا: گروه صنايع كاغذ پارس با نماد چکاپا، در بازار فرابورس و گروه محصولات کاغذی قرار دارد. این نماد 16 شهریور نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و توانست تا محدوده 1200 تومان نیز رشد قیمتی را تجربه کند.

با افت 30 درصدی که از محدوده 1200 تومان در این نماد شاهد بودیم، تا حوالی 800 تومان نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و بعد از واکنش به این ناحیه امروز نیز در صف خرید قرار داشت.

سرانه خرید کدهای حقیقی 57 میلیون و سرانه فروش آنها نیز 14 میلیون تومان بود که موجب برتری خریداران حقیقی در معاملات امروز بود.

مهمترین حمایت سهم در محدوده 800 تومان و در صورت رشد از این ناحیه نیز، مقومت مهم 1200 تومان را پیش رو دارد.

2. فایرا: آلومینیوم ایران با نماد فایرا، در بازار بورس و گروه فلزات اساسی قرار دارد. این نماد از محدوده 3 هزار تومان، افت 45 درصدی را تجربه کرده است و به میانگین متحرک نمایی 200 روزه در حوالی 1700 تومان واکنش نشان داده است.

سرانه خرید کدهای حقیقی 20 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 11 میلیون تومان بود.

حمایت مهم سهم در محدوده 1500 تومان است و در صورت رشد از این ناحیه نیز، مقاومت های 2000 تومان و 2500 تومان را پیش رو دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • آیا در سایت شما سیگنال خرید و فروش سهام وجود دارد …………….