2 سهم برگزیده بازار سرمایه (جم پیلن – لابسا) | دوشنبه 13 مرداد ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (جم پیلن – لابسا) | دوشنبه 13 مرداد ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1جم پیلن1.772.27
2لابسا1.041.95

1. جم پیلن: پلی پروپیلن جم با نماد جم پیلن، در بازار بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. این نماد که مدت ها در محدوده تراکم 8000 تومان تا 9500 قرار داشت، امروز با صف خرید توانست از این محدوده عبور کند.

در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین در حدود 54 میلیون تومان خرید انجام داد درحالی که سرانه فروش 19 میلون تومان بود.

در صورت تثبیت روی سقف 9500 تومان، محدوده سقف کانال در حوالی 13 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

2. لابسا: آبسال با نماد لابسا در بازار بورس و گروه ماشین آلات و تجهیزات قرار دارد. این نماد که در خردادماه امسال نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت، توانست تا حوالی 6 هزار تومان رشد کند و با افزایش عرضه ها مواجه شد و تا حوالی 5 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

سرانه خرید هر کد حقیقی در معاملات امروز 26 میلیون تومان بود و قدرت خریدار به فروشنده حقیقی نزدیک به 2 بود.

مهمترین حمایت های این نماد، 4500 تومان و 4 هزار تومان است و در صورت صعود از این ناحیه، سقف کانال در محدوده 7 هزار تومان را می توانیم به عنوان تارگت آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *