2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 20 خرداد ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 20 خرداد ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1بموتو1.581.71
2لابسا1.412.05

1. بموتو : موتوژن با نماد بموتو در گروه ماشین آلات و دستگاه های برقی و بازار اول بورس قرار دارد. شرکت موتوژن یک کارخانه صنعتی است که در زمینه تولید طیف وسیعی از الکتروموتورهای لوازم خانگی و صنعتی در رنج های سبک، سنگین و فوق سنگین و نیز محصولات پروژه ای فعالیت می کند.

مطابق چارت، این سهم با نزدیک شدن به محدوده حمایتی 4 هزار تومان و میانگین متحرک نمایی 50 روزه، واکنش نشان داده است و امروز هم با صف خرید بسته شد. مهمترین مقاومت پیش روی سهم، سقف قبلی در حوالی 5600 تومان است. در صورت عبور از این مقاومت، محدوده 6500 تا 7 هزار تومان و همچنین، محدوده 8 هزار تا 8800 تومان را می توانیم به عنوان اهداف آن در نظر بگیریم.

در صورت فشار فروش و کاهش قیمت، محدوده 4 هزار تومان نیز به عنوان حمایت مهم آن محسوب می شود. در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین حدود 20 میلیون تومان خرید کرده است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 20 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. لابسا : آبسال با نماد لابسا در بازار بورس و گروه ماشین آلات و تجهیزات قرار دارد. موضوع فعالیت این شرکت در زمینه تولید وسایل خانگی از قبیل انواع کولر آبی، کولر گازی، ماشین لباسشویی و بخاری گازی می باشد.

بعد از اصلاحی که از سقف 5500 تومان داشت، این سهم تا محدوده 4 هزار تومان نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و بعد از برخورد با این محدوده حمایتی در نزدیکی کف کانال، امروز توانست به صف خرید برسد. در معاملات امروز هر کد حقیقی نزدیک به 20 میلیون تومان خرید کرد.

در صورت صعود از این ناحیه، مقاومت 5500 تومان را پیش رو دارد و در صورت عبور، می توانیم محدوده سقف کانال در حوالی 6300 تومان را به عنوان هدف اولیه آن در نظر بگیریم. در صورت افت قیمت نیز، حمایت های 4 هزار و 3500 تومان پیش روی سهم می باشد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 20 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • الان تابستانه وشرکت موتوژن تولیدات اش رو به نصف کاهش داده

  • با سلام و عرض ادب .لطفا نماد وتوس رو تحلیل بفرمایید . با سپاس

  • برنامه جالبیه .وممنون از زحمات شما بزرگواران

    انشاا…همیشه سالم وپر روزی وپرسود باشید