2 سهم برگزیده بازار سرمایه (وهور – فخوز) | شنبه 1 شهریور ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (وهور – فخوز) | شنبه 1 شهریور ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1وهور1.072.09
2فخوز1.051.08

1. وهور: مدیریت انرژی امید تابان هور با نماد وهور در بازار فرابورس و گروه عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم قرار دارد. با افت 30 درصدی که از محدوده 5 هزار تومان در این سهم شاهد بودیم، امروز این نماد علی رغم عرضه های زیاد، توانست در صف خرید قرار بگیرد.

در معاملات امروز هر کد حقیقی حدود 80 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش هر کد حقیقی نیز 38 میلیون تومان بود. نسبت خریدار به فروشنده حقیقی در معاملات امروز 2 بود که نشاندهند قدرت خریداران در بازار امروز است.

حمایت های مهم سهم محدوده 3200 تومان و 2500 تومان است و منطقه 5500 تومان تا 6 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

2. فخوز: فولاد خوزستان با نماد فخوز، در بازار بورس و گروه فلزات اساسی قرار دارد. این نماد در تیرماه نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و تا محدوده 5 هزار تومان نیز توانست رشد کند و با توجه به عرضه های سنگین در بازار، این نماد نیز دچار اصلاح شد.

هم اکنون در نزدیکی حمایت 3900 تومان قرار دارد. در معاملات امروز که در نهایت با صف خرید به پایان رسید، هر کد حقیقی نزدیک به 35 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش نیز حدود 32 میلیون تومان بود. بنابراین، خریداران اندکی از فروشندگان قوی تر ظاهر شدند.

در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده 3200 تومان حمایت بعدی برای این سهم می باشد.

محدوده 5500 تومان نیز به عنوان هدف این سهم می توانیم در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران