رکورد شکنی قیمت سهام آمازون

رکورد شکنی قیمت سهام آمازون

قیمت سهام آمازون پس از گزارش های مالی سودآور در سال 2020 توانسته بود رالی صعودی خوبی را تا محدوده ی مقاومتی 3550 دلار به راه بیاندازد. این رالی پس از رسیدن به این محدوده وارد فاز خنثی شد و در طی مدت یکسال فقط نوسان مشخصی در محدوده قیمتی 2880-3550 دلار را داشت.

در نمودار هفتگی زیر مشاهده میکنید کمپانی آمازون در طی 13 سال گذشته همواره رشد قیمتی سهام خود را ثبت کرده، که نشان از افزایش تقاضا برای سهام این شرکت ارزشمند در یک دهه گذشته بوده است.

بالاخره هفته گذشته نمودار قیمت سهام موفق شد سطح مقاومتی 3550 دلاری را بشکند و بالای این سطح تثبیت دهد. شکست روند رنج و خنثی این کمپانی نوید روزهای خوب را برای سهامداران این کمپانی میدهد که میتوانند به بالارفتن قیمت سهامشان امیدوار باشند.

جهت مشاهده ی نمودار هفتگی با کیفیت بهتر کلیک کنید

در نمودار روزانه زیر نیز به وضوح مشخص است که قیمت پس از خلاص شدن از این روند رنج میتواند به اندازه ارتفاع مستطیل تا قیمت های 4050 و 4400 دلار رشد نماید ولی ابتدا بهتر است ترجیحا پولبکی به سطح تازه شکسته شده در هفته آینده از خود نشان دهد تا قیمت بیشتر برای خرید جذاب شود.

با یک احتمال کمتر در صورت ریزش قیمت نیز سطح حمایتی مهم نمودار ابتدا سطح 3550 دلاری خواهد بود و پس از آن به سطح مهم 3190 دلاری میتوان اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ در پایین همین پست نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

جهت مشاهده ی نمودار روزانه با کیفیت بهتر کلیک کنید

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • آمازون در کنار اپل و مایکروسافت و گوگل و فیسبوک رالی خودشون رو در ابتدای هفته ادامه دادن و به رکورد های جدیدی رسیدند