رادیو سیگنال | امیدواری به ادامه صعودِ بورس | چهارشنبه 18 اسفند

رادیو سیگنال | امیدواری به ادامه صعودِ بورس | چهارشنبه 18 اسفند

در سه روز ابتدایی هفته ورود نقدینگی حقیقی همراه با افزایش میزان ارزش معاملات خرد نشان از افزایش رونق معاملات بازار است. در این سه روز نزدیک به 480 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی وارد بورس شد و ارزش معاملات خرد در روز دوشنبه به بالاترین مقدار 4 ماه اخیرش رسید. با افزایش فشار عرضه‌ها در پایان معاملات دوشنبه و کاهش شدت ورود پول حقیقی پیش‌بینی می‌شد که سه‌شنبه بازار با فشار فروش شروع بشه، اما فراموش نکنیم شاخص در سه روز ابتدایی هفته کار مهمی را انجام داد.

از نظر تکنیکالی شاخص مدت‌ها در یک کانال نزولی نوسان می‌کرد و همانطور که گفتم: شرط یک صعود مطمئن برای کلیت بازار درواقع شکست سقف این این کانال نزولی‌ست ک از شهریورماه مانع صعود شاخص شده است. حالا شاخص با صعود قدرتمند روزهایِ ابتدایی هفته این سطح مقاومت داینامیک را شکسته و به عقیده خیلی از تحلیلگران به کمی تعدیل و اصلاح نیاز داشت که سه‌شنبه این اتفاق افتاد.

امروز چهارشنبه 18 اسفند در اخرین روز معاملاتی هفته، بورس بعد از یک روز استراحت دوباره با تقاضای خوبی شروع شد و این تقاضا تا پایان بازار وجود داشت به طوری ک شاخص کل 0.82 درصد معادل 11 هزار واحد رشد کرد و به 1347 هزار واحد رسید. شاخص هم­وزن هم امروز رشد 0.66 درصدی داشت و سطح 340 هزار واحد را به بالا شکست. امروز در شرایطی ک نقشه بازار متعادل و تعداد صف خریدها دو برابر صف فروش‌ها بود حدود 32 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از بورس خارج شد که نسبت به سه شنبه 89 درصد کاهش داشت. نمادهای بپاس، شکام، فزر و شبندر بیشترین سهم را در خروج نقدینگی حقیقی داشتند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت‌های لحظه‌ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *