رادیو سیگنال| چشم‌اندازِ مبهمِ بورس تهران | دوشنبه 18 بهمن

رادیو سیگنال| چشم‌اندازِ مبهمِ بورس تهران | دوشنبه 18 بهمن

دیروز یکشنبه 17 ام بهمن نتیجه تقابل فروشنده‌ها و خریداران خروج 1410 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی بود، این درواقع بیشترین میزان خروج نقدینگی حقیقی‌ها در 5 ماه گذشته است. امروز دوشنبه 18 بهمن در شرایطی که شاخص‌کل 7 هزار واحد دیگه ریخت و به عدد 1274 هزار واحد رسید، 421 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از بورس خارج شد و ارزش معاملات خرد با کاهش هزار میلیارد تومانی نسبت به دیروز به پایین‌ترین سطح خود در حدود 2500 میلیارد تومان رسید. همچنان مثل همیشه شرایط و چشم انداز مبهمی در بازار داریم و ازین نظر بی‌اعتمادی و رکود کاملا بر بورس سایه انداخته، به طوری که میشه گفت دیگر بازار توجه خاصی به اخبار مذاکرات وین ندارد.

    از دید تکنیکالی، درواقع حمایت مهم شاخص کل در محدوده 1245 تا 1250 هزار واحد قرار دارد که در کوتاه مدت تا زمانی که این ناحیه حمایتی حفظ شود، بعد از اصلاح فعلی می‌توانیم امیدوار به صعود باشیم. درحالت کلی شاخص در یک کانالی نزولی در حال نوسان است و طبیعتا شرط یک صعود مطمئن برای کلیت بازار، شکست سقف این کانال نزولی می‌باشد که در شرایط فعلی در حدود 1350 هزار واحد قرار داره، اما خب این سطح به علت شیب‌دار بودن، داینامیک هست و مقادیر آن دائما در حال تغییر می‌باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *