2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (دشیمی – وخاور) | یکشنبه 2 آذر ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (دشیمی – وخاور) | یکشنبه 2 آذر ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1دشیمی2.354.49
2وخاور21.16

1. دشیمی: شیمی دارویی دارو پخش با نماد دشیمی، در بازار بورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. این نماد 10 آبان ماه نیز جزو سهام برگزیده بود و رشد اندکی را تا حوالی 7300 تومان انجام داد و سپس با افزایش عرضه مواجه شد و تا حوالی 6 هزار تومان نیز کاهش قیمت را تجربه کرد.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز همراه شد، کدهای حقیقی با سرانه 70 میلیون تومان خرید کردند در حالی که سرانه فروش آنها 15 میلیون تومان بود که نشان از برتری خریداران داشت.

حمایت سهم در حوالی 5500 تومان قرار دارد و محدوده 7500 تومان تا 8 هزار تومان مقاومت مهم برای این نماد می باشد.

2. وخاور: بانک خاور میانه با نماد وخاور در بازار بورس و گروه بانک ها و موسسات اعتباری قرار دارد. از محدوده 1400 تومان، این نماد در یک کانال نزولی حرکت می کند و تا حوالی 800 تومان نیز کاهش قیمت داشت و به میانگین متحرک نمایی 200 روزه واکنش نشان داد.

در معاملات امروز که در دامنه مفی 2  به پایان رسید، کدهای حقیقی با سرانه 56 میلیون تومان خرید کردند و سرانه فروش نیز 48 میلیون تومان بود.

با توجه به فشار فروشی که هنوز در سهم وجود دارد، در صورت ادامه عرضه ها در این نماد، حمایت مهم 800 تومان پیش روی این سهم می باشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *