2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (خگستر – دشیمی) | شنبه 10 آبان ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (خگستر – دشیمی) | شنبه 10 آبان ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1خگستر3.091.64
2دشیمی4.962.2

1. خگستر: گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با نماد خگستر در بازار بورس و گروه خودرو قرار دارد. این نماد از محدوده 1300 تومان، افت 70 درصدی را تجربه کرد و تا حوالی 390 تومان نیز کاهش قیمت داشت.

بعد از واکنش به محدوده 390 تومان، در معاملات امروز کدهای حقیقی با سرانه 23 میلیون تومان خرید کردند و سرانه فروش نیز 14 میلیون تومان بود که در نهایت به صف خرید رسید.

در صورت رشد از این ناحیه، مهمترین مقاومت در حوالی 570 تومان قرار دارد.

2. دشیمی: شیمی دارویی دارو پخش با نماد دشیمی، در بازار بورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. این نماد 19 مهرماه امسال نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و رشد یا افت محسوسی را تجربه نکرد و امروز با حجم نسبتا بالایی که در آن معامله شد توانست به صف خرید برسد.

سرانه خرید کدهای حقیقی 35 میلیون تومان و سرانه فروش آنها نیز 16 میلیون تومان بود. در صورت رشد از این ناحیه، مقاومات سقف قبلی در محدوده 7800 تومان را پیش رو دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • تا کی منفی باید بخوره این سهم ارزنده ، ۵ ماه پیش میشد تحلیل کرد ولی حالا چی ، از دست این مسئولین بی کفایت