خیز دوباره اونس به دلیل اثر ژانویه | تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا در بازه روزانه (8 دی ماه 1398)

خیز دوباره اونس به دلیل اثر ژانویه | تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا در بازه روزانه (8 دی ماه 1398)

در ادامه ی تحلیل روزانه ی اونس طلای جهانی در تاریخ 1 دی 98، قیمت اونس طلای جهانی به دلیل ایام کریسمس و نزدیکی به عید چینی، این فلزگرانبها بار دیگر شاهد افزایش در تقاضا و قیمت شد.

در حال حاضر قیمت پس از برخورد با مقاومت اول واکنش نشان داده و تشکیل الگوی دوجی داده است که نشان از تردید معامله گران از ادامه ی روند صعودی اونس طلای جهانی است و محتمل است این فلز گرانبهای داخلی در همین حوالی با ریزش مواجه شود و تا حمایت اول در قیمت 1480 دلار نزول کند و پولبک نیز به خط روند شکسته شده بزند.

در صورت ادامه ی روند صعودی و شکست مقاومت اول در قیمت 1517 دلار، مقاومت های بعدی اونس طلای جهانی در قیمت های 1536دلار و 1557 دلار می باشد و حمایت اول اونس طلای جهانی در قیمت 1480 دلار و سپس 1447 دلار و حمایت سوم 1430 دلار می باشد.

در آخرین قیمت ثبت شده قبل از تعطیلات بازار جهانی، این فلز زرد رنگ ارزنده ی خارجی در قیمت 1511 دلار معامله شده است.

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا در بازه روزانه (8 دی ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *