تحلیل یک ساعته اونس جهانی طلا

تحلیل یک ساعته اونس جهانی طلا

بررسی هفتگی سایت کیتکو نشان از همسو نبودن نظرات فعالین حرفه ای بازار در مورد روند هفتگی طلا می دهد به طوری که طبق نظرسنجی 38 درصد پیش بینی روند صعودی قیمت اونس ، 38 درصد نیز بر این عقیده بودند که روند اونس نزولی خواهد بود و 25 درصد نیز معتقد بر روند خنثی بودند. اما طبق نظرسنجی که از میان سرمایه گذاران خرد صورت گرفت ، 65 درصد روند صعودی ، 20 درصد روند نزولی و 15 درصد روند خنثی اونس را انتظار داشتند.

تحلیل یک ساعته اونس جهانی طلا

روز پنج شنبه ایالات متحده آمریکا خبر از توافق با چین داد که در روز بعد توسط چین نیز اعلام شد که پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند مذاکرات رخ داده است. اما هنوز هم تردید ها درمورد مذاکرات ، جزئیات توافق و همچنین دیگر موارد اختلافی که بین این دو وجود دارد که می تواند روند مذاکرات را به سود اونس تغییر دهد. اگر توافق نهایی گردد، بازار های جهانی رشد و جریانات ریسک گریزی می تواند بر قیمت اونس طلا فشار مضاعفی وارد کند و قیمت اونس طلا کاهش یابد.

امروز عصر نیز در آمریکا، گزارش شاخص مجوز های ساخت و ساز، آمار پروژه های مسکونی شروع شده، شاخص تولیدات صنعتی و گزارش موقعیت های شغلی ایجاد نشده، ارائه می شود که می تواند بر روند کوتاه مدت اونس تاثیرگذار باشد.

تحلیل تکنیکال یک ساعته نشان از ورود قیمت اونس به محدوده مقاومتی  1479 دلار می دهد و همچنین نوسان نما rsi در نمودار یک ساعته درگیر مقاومت خط روند نزولی خود است.

تحلیل یک ساعته اونس جهانی طلا
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

در صورت عبور از مقاومت می توان انتظار رشد تا محدوده 1483-1484 دلار (محدوده مقاومتی خط روند نزولی نیز می باشد) را داشت. در صورت شکست مقاومت 1484 دلار و تثبیت روی این محدوده، هدف بعدی محدوده 1494 دلار و در نهایت 1515 دلار را داشت . در صورت واکنش به محدوده مقاومتی فعلی و شکست خط روند صعودی کوتاه مدت، کاهش قیمت تا محدوده 1473 دلار، 1470 دلار، 1468 دلار، 1465 دلار، و در نهایت کف کانال صعودی بلند مدت دور از انتظار نخواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *