تحلیل قیمت نفت خام وست تگزاس (WTI) | تاریخ 15 شهریور ماه 1399

تحلیل قیمت نفت خام وست تگزاس (WTI) | تاریخ 15 شهریور ماه 1399

قیمت نفت در جهان بطور کلی در یک روند نزولی قرار دارد و پس از کرونا به شدت سقوط قیمت را شاهد بودیم. پس از مدتی قیمت نفت توانست در بازارهای جهانی مقداری از افت خود را جبران کند اما در هفته های اخیر قیمت نفت وست تگزاس آمریکا تقریبا در محدوده ثابتی در حال متراکم شدن قیمت داخل یک الگوی کنج بوده و این الگوی خوبی نمیتوانست برای نفت باشد. حال پس از اعلام خبر کاهش ذخایر نفت خام آمریکا در روز گذشته (خبر مثبت افزایش دهنده قیمت نفت) و اعلام شرکت آرامکو عربستان برای افزایش تولید تا روزانه 13 میلیون بشکه (خبرمنفی کاهش دهنده قیمت نفت) اکنون طبق الگوی تحلیل تکینیکال شاهد ریزش قیمت و شکست از کف الگوی کنج هستیم که میتواند نوید دهنده ریزش های بیشتر برای این طلای سیاه باشد.

در صورت ادامه ریزش ها شاهد برخورد قیمت با مقاومت های 38 و 35 دلاری بر سر راه خواهیم بود و در صورت قدرت گرفتن دوباره قیمت نفت سطوح حمایتی 44 و 47.5 دلار بر سر راه متصور خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *