تحلیل شاخص نیکی ژاپن (NI225) | مرداد 1400

تحلیل شاخص نیکی ژاپن (NI225) | مرداد 1400

با شیوع مجدد نوع دلتای کرونا ویروس کشور ژاپن مجبور شد مقررات قرنطینه ای را مجددا اعمال کند. بدلیل سرعت بالای انتقال مقامات دولتی این کشور را شوکه کرده است. بدلیل آمار بالای مبتلایان روزانه در ژاپن که از مرز 15 هزار نیز گذشت مسئولان بهداشت این کشور اعلام کردند که اعمال وضعیت اضطراری در کشور را بررسی خواهند کرد.

در پی اقدامات صورت گرفته اقتصاد این کشور تحت تاثیر قرار گرفته و شاخص بورس این کشور تحت اصلاح قیمتی قرار گرفت.

تحلیل تکنیکال شاخص نیکی ژاپن

نمودار هفتگی زیر روند مطلقا صعودی شاخص نیکی را نشان میدهد که پس از رسیدن به سقف کانال دچار اصلاح قیمتی شده است. در هفته های گذشته با روند صعودی شاخص انتظار میرفت قیمت بتواند از سقف کانال شکست انجام دهد اما هم اکنون این امر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

نمودار هفتگی شاخص نیکی ژاپن

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در نمودار روزانه زیر از دید نزدیکتر میتوان دریافت که قیمت داخل یک الگوی مثلث (اگزاشن) در حال اصلاح زمانیست و از هر طرف که شکست بدهد میتواند رالی صعودی یا نزولی قوی صورت دهد.

با احتمال بیشتر در صورت شروع رالی از سطح حمایتی کنونی در 22790 واحد قیمت میتواند پس از شکست سقف الگو اهداف 30743 و 31775 را بر سر راه خود ببیند.

با احتمال کمتر نیز در صورت شکست سطح حمایتی مذکور سطوح حمایتی بعدی در 25550 و 23180 فعال خواهند گشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

نمودار روزانه شاخص نیکی ژاپن

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *