تحلیل شاخص نفتی برنت دریای شمال (UKOIL) | تاریخ 5 آذر 99

تحلیل شاخص نفتی برنت دریای شمال (UKOIL) | تاریخ 5 آذر 99

روز گذشته خبر حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان باعث افزایش ناگهانی بهای نفت در بازارهای جهانی گردید. قیمت نفت در بازارهای جهانی پس از آنکه مدتی در محدوده مشخصی نوسان می کرد به یکباره بخاطر خبر حمله به تاسیسات نفتی آرامکو جهش 5 درصدی را شاهد بود.

با ساخت واکسن کرونا و افزایش سطح ریسک پذیری در بازار های مالی و در نتیجه افزایش تقاضا برای نفت خام، قیمت به بالاترین سطح از مارچ 2020 رسیده است و واکنش قیمت نسبت به مقاومت مهم در 46.5 دلار با اهمیت و تعیین کننده خواهد بود. احتمال اصلاح قیمتی در این محدوده در کوتاه مدت وجود دارد، اما در میان مدت احتمال اول ادامه روند صعودی خواهد بود.

در نمودار زیر به وضوح مشخص است قیمت توانسته مقاومت مهم و کلیدی را از سر راه بردارد و راه صعود به اهداف 53 و 59.5 دلاری را هموار سازد. در صورت افت دوباره قیمت نیز در صورت تثبیت زیر حمایت کلیدی 46.5 دلار میتوانیم شاهد ریزش های بیشتر در قیمت تا سطح 39 دلار باشیم.

تحلیل شاخص نفتی برنت دریای شمال (UKOIL) | تاریخ 5 آذر 99
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *