تحلیل شاخص سیدنی استرالیا | سپتامبر 2021

تحلیل شاخص سیدنی استرالیا | سپتامبر 2021

طبق تحلیل قبلی این شاخص در 15 مرداد ماه 1400 قیمت در نمودار شاخص AU200 توانست به تمامی اهداف خود دست یابد. اکنون با وجود مقررات قرنطینه ای در اکثر نقاط استرالیا و افزایش موارد ابتلای جدید به کرونا اقتصاد این کشور تحت تاثیر قرار گرفته و باید دید آمارهای اقتصادی در ماههای پیش رو چگونه منتشر خواهند شد.

تحلیل تکنیکال شاخص سیدنی

در بلند مدت نمودار هفتگی قیمت در یک روند اکیدا صعودی داخل یک الگوی کنج در حال نوسان است و سطوح کف و سقف این الگو به عنوان حمایت و مقاومت وظایف خود را به درستی ایفا میکنند. قیمت پس از تثبیت بالای سطح کلیدی قله قبلی در عدد 7150 واحد میتواند به صعودهای خود به قلل مرتفع تر مقاومتی ادامه دهد.

نمودار هفتگی شاخص سیدنی

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از دید تایم روزانه نیز قیمت پس از تثبیت روی سطح کلیدی 7150 واحد توانست به سقف الگوی کنج برسد و از آن نقطه مجددا ریزشی شد. در حال حاضر قیمت مادامی که داخل الگو و بالای سطح حمایتی سبز 7380 واحدی قرار داشته باشد دیدگاه غالب صعودی خواهد بود و میتوان به صعود تا اهداف مقاومتی در 7630 و 7795 واحد امید داشت.

با یک احتمال کمتر در سناریوی نزولی قیمت در صورت از دست دادن سطح حمایتی 7380 واحدی میتواند تا محدوده های حمایت بعدی در 7150 واحد ریزش نماید.

نمودار روزانه شاخص سیدنی

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *