تحلیل شاخص بورس سیدنی استرالیا (ASX) | 7 بهمن 99

تحلیل شاخص بورس سیدنی استرالیا (ASX) | 7 بهمن 99

شاخص بورس سیدنی استرالیا ( Australian Securities Exchange) با حجم مبادلات بالای دو تریلیون دلاری در یک بازه بلند مدت 6 ساله داخل یک کانال صعودی در حال نوسان است. یکی از تاثیر گذار ترین کشورها روی این شاخص چین بوده که این امر بخاطر حجم بالای مبادلات تجاری مابین این دو کشور است.

این شاخص پس از جنگ تجاری و اختلافات سیاسی با چین دچار ریزش های سنگینی شده است. در نمودار زیر همانطور که مشاهده میکنید پس از ریزش سنگین بخاطر وقوع کرونا این دفعه برای بار دوم این شاخص ریزش های سنگینی را تجربه کرده است و به کف کانال صعودی خود رسیده است.

با نیم نگاهی به اندیکاتور آر اس آی میتوان دریافت بین قیمت و اندیکاتور واگرایی وجود دارد که این میتواند گواهی بر برگشت قیمت از این کف حمایتی باشد.

در صورت شروع رالی صعودی از این کف قیمتی اهداف میان مدت 6 ماهه و یکساله میتواند اعداد مقاومتی در 83 و 90 واحد باشد و در صورت شکست کف کانال سطوح بعدی حمایتی میتواند اعداد 63 و 57 در نظر گرفته شود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
مشاهده آخرین تحلیل ها پیرامون بازار های مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *