تحلیل سهام کمپانی مدرنا (MRNA) | 18 فروردین 1400

تحلیل سهام کمپانی مدرنا (MRNA) | 18 فروردین 1400

مدرنا (Moderna‎) شرکت زیست‌فناوری آمریکایی مستقر در کمبریج، ماساچوست است، که تمرکز اصلی آن در زمینه داروپژوهی و نیز توسعهٔ دارو بر پایه آران‌ای پیام‌رسان (mRNA) معطوف می‌باشد. این شرکت به ساخت ام‌آران‌ای مصنوعی می‌پردازد که می‌تواند برای کمک به ساخت روش‌های پیشگیری و درمان بیماری‌ها، به بدن بیماران تزریق شود.

تحلیل بنیادی:

شرکت واکسن سازی مدرنا اعلام کرده که انتظار دارد در نتیجه فروش واکسن های کرونا طی سال ۲۰۲۱، حداقل ۱۸.۴ میلیارد دلار سود مالی به دست آورد و از این جهت در گزارشات مالی 3 ماهه خود تا پایان سال 2021 میتواند ارقام سودسازی بالایی را ثبت کند.

در حال حاضر شرکت مدرنا با امضای قراردادی با دولت آمریکا وعده داده است که ۳۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا را در اختیار این کشور قرار دهد و انتظار می رود که ۱۰۰ میلیون دوز اول این واکسن ها تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ در آمریکا توزیع شود و پس از آن ۱۰۰ میلیون دوز دوم و سپس سوم نیز به ترتیب تا پایان ماه های مه و اوت به دست مقامات وزارت بهداشت آمریکا برسد.

شرکت مدرنا همچنین افزوده است که در حال مذاکره با سازمان بهداشت جهانی برای تهیه واکسن های کرونا در قالب برنامه کواکس برای دیگر کشورهاست.

تحلیل تکنیکال:

در نمودار زیر قیمت سهام این کمپانی داخل یک کانال صعودی چندساله قرار دارد که پس از رسیده به اوج قیمتی در محدوده 187 دلاری وارد فاز اصلاح زمانی شده است. قیمت در حال حاضر درون یک الگوی کنج در حال نوسان است که در صورت شکست از سقف الگو شاهد دست یابی قیمت به اهداف در قله قبلی و اعداد 212 و 225 دلاری خواهیم بود. سطوح حمایتی قیمت نیز کف کانال آبی و عدد 102 دلار میباشد که در صورت ریزش قیمت فعال خواهند شد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

نمودار تحلیل تکنیکال سهام مدرنا در تایم فریم روزانه

تحلیل سهام کمپانی مدرنا (MRNA) | 18 فروردین 1400
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها و اخبار بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *