تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (18 شهریور ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (18 شهریور ماه 99)

عملکرد خیره کننده چین ‌لینک از ابتدای سال 2020 آن را در زمره برترین ارزهای دیجیتال مارکت قرار داده است. در این مدت قراردادهای همکاری متعددی با توسعه‌دهنده چین لینک بسته شده که نشان‌دهنده علاقه دیگر شرکت‌ها برای همکاری با آ‌ن‌هاست. این موضوع نشان دهنده پتانسیل بالای این شبکه می‌باشد.

از طرف دیگر چین لینک تاکنون چندین همکاری با حوزه گیمینگ NFT را بنا نهاده و در صدد تقویت پروژه‌های مختلفی است.

عوامل بنیادی چین لینک از روند مثبت و رو به رشد این ارز دیجیتال در میان مدت حکایت می کنند اما حملات اسپمی که به شبکه چین لینک در تاریخ 30 اوت وارد شد، در کنار افت قیمت بیت‌کوین، از عوامل ریزش قیمت این ارز رمزپایه در کوتاه مدت بودند. همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود،  پس از تشکیل الگوی شوتینگ استار، شاهد برگشت روند در بازار تا محدوده حمایتی 9 دلار که در تحلیل قبل به آن اشاره شد، بودیم. قیمت اما در این محدوده حمایتی، گپ پرایس اکشنی خود را پرکرد و در ادامه با حمایت خریداران مواجه شد. در حال حاضر نیز قیمت در محدوده توربولانس قرار گرفته و کندل دوجی شکل گرفته نیز نشان دهنده بلاتکلیفی در بازار است.

در صورتی که چین لینک نتواند حمایت کومو را حفظ کند، انتظار می‌رود قیمت بار دیگر 9 دلار را تست کند. از طرف دیگر حمایت در محدوده فعلی تارگتهای 14 دلار، 15.75 و 20 دلار را فعال می‌سازد.

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (18 شهریور ماه 99)
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *