تحلیل سهام پی پال (PAYPAL) | 13 اردیبهشت 1400

تحلیل سهام پی پال (PAYPAL) | 13 اردیبهشت 1400

 پی پال در سال ۱۹۹۸ توسط پیتر تیل و مکس لوچین (Petel Theil & Max Levchin ) با نام اولیه Confinity و ایده ایجاد یک واحد پولی بین‌المللی خارج از کنترل دولت ایجاد شد. پی پال در ابتدا به علت جدید بودن و عدم آشنایی مردم با آن، مورد استفاده هکرها و مجرمان اقتصادی که نیاز به پولشویی داشتند قرار گرفت به طوری که در ماههای اولیه فعالیت در برخی از ایالت های آمریکا ممنوع شد.
علی رغم این مشکلات در مراحل اولیه، پی پال به تدریج مورد توجه خریداران و فروشندگان در جهت انجام تراکنش ها و معاملات روزانه قرار گرفت.

گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

خریداران به استفاده از آن علاقه داشتند چون ساده و امن بود و به مرور فروشندگان بیشتری از آن پشتیبانی می‌کردند زیرا دریافت درگاه آن آسان تر از درگاه ویزا کارت یا مسترکارت بود و همچنین مشتریان بیشتری به آن اقبال نشان می دادند.

در سال ۲۰۰۰ مسئولان eBay، بزرگترین سایت حراجی اینترنتی در دنیا، متوجه شدند که تعدادی زیادی از کاربران در صفحات حراجی خود، لوگوی پی پال را به عنوان روشی جهت دریافت پول قرار می‌دهند تا مشتریان خود را تشویق به استفاده از آن کنند.

از این رو eBay نیز این سرویس را مورد توجه قرار داد و تسهیلاتی را برای استفاده از آن در وب سایت خود ایجاد نمود.

این امر خود موجب افزایش سرعت همه گیر شدن پی پال شد به طوریکه کاربران آن طی ۲ ماه از صد هزار نفر به یک میلیون نفر افزایش یافت.
در سال ۲۰۰۲ پی پال وارد بازار بورس شد و ارزش سهام آن در پایان اولین روز عرضه سهام از رقم اولیه ۱۵ دلار، به ۲۰ دلار رسید.

تحلیل تکنیکال سهام کمپانی پی‌پال

نمودار سهام این کمپانی در نمودار زیر دارای یک روند صعودی قوی است بطوریه جهش قیمتی تند خود را از سال 2020 آغاز کرده است و از حوالی قیمتی 80 دلاری به قیمت کنونی 262 دلار رسیده است.

براساس نمودار تحلیل تکنیکال سهام کمپانی پی پال، بدلیل اینکه قیمت های سهام شرکت مورد حمایت سهامداران عمده آن است قیمت توانسته روی یک خط روند صعودی به اوج گیری خود ادامه دهد.

در صورت ادامه رالی صعودی قیمت میتواند تا اهداف مشخص شده در اعداد 308 و 361 دلار صعود نماید و در صورت ریزش قیمت از این سطح، حمایت های مهم این نمودار میتواند در اعداد 252 و 227 دلار فعال گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

نمودار هفتگی تحلیل تکنیکال سهام کمپانی پی‌پال

نمودار هفتگی تحلیل تکنیکال سهام کمپانی پی‌پال
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کایک کنید

نمودار روزانه تحلیل تکنیکال سهام کمپانی پی‌پال

نمودار روزانه تحلیل تکنیکال سهام کمپانی پی‌پال
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام احترام وسپاس این پی پال مردم میشناسد.باید ازاد باش .با ارتباط جهان باشید این خیلی پیشرفت میکند.میدونن این فعالیت بهترمیشود