تحلیل تکنیکال نماد خدیزل به همراه نمودار (21 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال نماد خدیزل به همراه نمودار (21 دی ماه 1398)

شرکت بهمن دیزل به عنوان یکی از تولیدکنندگان خودروهای تجاری، فعالیت خود را در سال 1382 به منظور تولید کامیون های سبک و نیمه سنگین و سنگین و مینی بوس آغاز کرد. این شرکت در سال 1394 در بورس اوراق بهادار زیرمجموعه گروه ” خودرو و ساخت قطعات” پذیرفته شد.

گروه بهمن دیزل در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری (حسابرسی نشده)، 586 ریال سود به ازای هر سهم به ثبت رسانده است.

هفته گذشته اکثر سهام بازار سرمایه با کاهش قیمت مواجه شدند که این نماد نیز از این قاعده مستثنی نبود و کاهش 16 درصدی قیمت را تجربه کرد.

درصورت اتمام روند نزولی سهم می توان انتظار افزایش قیمتی تا سقف قبلی، 1157 تومان، در گام اول و سپس 1370 تومان و درنهایت 1855 تومان را داشت.

تحلیل تکنیکال نماد خدیزل به همراه نمودار (21 دی ماه 1398)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اگر روند نزولی سهم ادامه داشته باشد می توان محدوده های 886 تومان، 821 تومان و درنهایت 728 تومان را به عنوان حمایت های سهم یاد کرد. اکنون در لحظه نگارش این گزارش، این نماد با تقاضای 4 میلیونی در سقف قیمتی (9447 ریال) روبروست که می تواند باعث اتمام روند نزولی سهم گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام تیم خوب و عالیه سیگنال..ممنون میشم تحلیل جدید نماد خدیزل رو بزارید…