تحلیل تکنیکال غبشهر به همراه نمودار (6 آبان ماه 1398)

تحلیل تکنیکال غبشهر به همراه نمودار (6 آبان ماه 1398)

شرکت صنعتی‌ بهشهر (با نماد غبشهر) از جمله شرکت های صنعت ” محصولات غذايی و آشاميدنی به جز قند و شكر ” در بازار اول بورس تهران است.

قیمت سهم بعد از نزول قابل توجهی با نزدیک شدن به محدوده حمایتی با واکنش مثبت روبرو شده است. پس از اینکه الگوی سر و شانه در نماد غبشهر تشکیل شد، خط گردن نیز شکسته شد و به اندازه فاصله نقطه اوج تا خط گردن نزول قیمت صورت گرفت. این مسئله به این معناست که الگوی سر و شانه به درستی انجام شد و به هدف خود رسیده است. در حال حاضر قیمت از نسبت 50 درصد فیبوناچی روند قبلی، با افزایش تقاضا روبرو شده است. به نظر می رسد محدوده 620 – 650 تومانی می تواند مهمترین حمایت برای این سهم باشد. همچنین اهداف را می توان با توجه به دید معامله گران، به چند صورت در نظر گرفت. خط گردن و فیبو 23.6 اهداف کوتاه مدت و محدوده مقاومتی 950 تومانی نیز هدف میان مدت این سهم است.

تحلیل تکنیکال غبشهر به همراه نمودار (6 آبان ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام
    حدودا میشه گفت این سهم تا کی میتونه رشد کنه یک ماه دوماه یا سال آینده؟؟

    • کاربر گرامی ما تمام تلاش خودمان را در ارائه تحلیل های با کیفیت انجام می دهیم اما تحلیل های ارائه شده نباید به عنوان سیگنال خرید و فروش محسوب شوند و یا به تنهایی مبنای تصمیم گیری افراد قرار گیرد.