تحلیل سهام موسسه مالی ولزفارگو (Wells Fargo) | 19 اسفند 99

تحلیل سهام موسسه مالی ولزفارگو (Wells Fargo) | 19 اسفند 99

معرفی کمپانی ولزفارگو

ولز فارگو شرکت هلدینگ خدمات مالی و بانکداری آمریکایی و چندملیتی است، که چهارمین بانک بزرگ ایالات متحده آمریکا، بر پایه مجموع داراییها به‌شمار می‌آید، همچنین از نظر میزان ارزش بازار سرمایه، به‌عنوان بزرگترین بانک این کشور، محسوب می‌شود.

شعبه مرکزی ولز فارگو در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد.

بانک ولز فارگو در سال ۱۸۵۲ با مشارکت هنری ولز و ویلیام فارگو (موسسین آمریکن اکسپرس) راه‌اندازی شد و امروزه ولز فارگو مالک شبکه‌ای از ۹٫۰۰۰ شعبه بانک و بیش از ۱۲٫۰۰۰ دستگاه خودپرداز در ایالات متحده می‌باشد.

در سال ۲۰۱۲ شمار کارکنان این بانک بالغ بر ۲۷۰٫۰۰۰ نفر اعلام شد، که سالانه به بیش از ۷۰ میلیون مشتری، در ۳۵ کشور جهان، خدمات ارائه می‌نمایند.

شرکت کنونی ولز فارگو، ترکیبی از ادغام چند غول سنتی مالی و اقتصادی است. ولز فارگو و شرکا، Norwest Corporation و Wachovia، برند کنونی را تشکیل داده‌اند. آن شرکت‌ها به‌ترتیب در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۸ به ولز فارگو پیوستند.

در ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۳ شرکت ولز فارگو با ارزش بازاری معادل ۲۳۶ میلیارد دلار، به‌عنوان بزرگترین بانک جهان (بر پایه ارزش بازار سرمایه) معرفی شد و جایگزین بانک صنعتی و بازرگانی چین گردید.ولز فارگو در فوریه ۲۰۱۴ برای دومین سال پیاپی، از طرف مجله بانکر به‌عنوان سودآورترین بانک جهان انتخاب شد.

ولز فارگو از بزرگ‌ترین بانک‌های جهان از لحاظ ارزش بازار محسوب می‌شود که تا پیش از قدرت گرفتن بانک‌های چینی در رتبه‌های بالای فهرست نیز قرار داشت.

آن‌ها در سال ۲۰۱۸، رتبه‌ی ۲۶ پردرآمدترین سازمان‌های آمریکایی فهرست فورچن ۵۰۰ را ازآن خود کردند.

تحلیل تکنیکال سهام

نمودار قیمت این کمپانی پس از تجربه ریزش های سنگین در ابتدای مارس سال 2020 بواسطه همه گیری کرونا توانست از سطح حمایتی در قیمت 20 دلاری بازگردد و خود را به سطوح کنونی برساند. قیمت در حال حاضر در محدوده اشباع خرید بوده و در صورت پولبک به سطح حمایتی در محدوده 34 الی 35 دلاری میتواند برای شروع رالی صعودی دیگر تا سطوح هدف تا 43 و 54 دلار انرژی خود را بازیابد. با توجه به اینکه نمودار مسیر همواری به جهت پیمودن قیمت تا اهداف مقاومتی در سر راه دارد به نظر میرسد دست یابی به اهداف مشخص شده دور از تصور نباشد.

در صورت وقوع سناریوی نزولی قیمت میتواند پس از شکست سطح حمایتی 34 دلاری تا سطوح پایین تر در اعداد 30 و 25 دلاری ریزش نماید.

تحلیل تکنیکال ولزفارگو
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
تحلیل تکنیکال ولزفارگو
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام …..بنده میخوام وارد سیگنال ارز دیجیتال بشوم بر اساس سود دهی