تحلیل تکنیکال سهام کمپانی ALIBABA |بیست و سوم آذر 99

تحلیل تکنیکال سهام کمپانی ALIBABA |بیست و سوم آذر 99

اگر از یک فرد عادی در مورد بزرگترین سایت خرده فروشی تجارت الکترونیک سوال کنید احتمالا نام آمازون را می شنوید برخی هم ممکن است از Ebay نام ببرند هر دو حدس های خوبی زده اند ولی یک شرکت وجود دارد که به اندازه مجموع هر دوی آنها بزرگ می باشد و آن هم کمپانی علی بابا می باشد.

این شرکت در سال 1999 توسط یک معلم انگلیسی با نام Jack Ma تاسیس شد. مانند رقیب آمریکایی خود، Alibaba همه نوع فعالیتی دارد. تجارت الکترونیک، بانکداری، فناوری و محاسبات cloud فقط بخشی از فعالیت های همه جانبه این ابرغول چینی می باشند.

در نمودار زیر همانطور که مشاهده میکنید قیمت در یک کانال صعودی در یک بازه 6 ساله قرار گرفته است. قیمت سهام این شرکت پس از رسیدن به اوج قیمتی 319 دلاری دچار ریزش شده و در میان مدت خط روند صعودی را شکسته و به زیر آن نفوذ کرده است. پس از شکست خط روند صعودی قیمت نزدیک سطح حمایتی بسیار کلیدی و مهم 245 دلاری قرار گرفته که در ادامه میتواند این سطح تکیه گاه خوبی برای رشد مجدد قیمت سهام باشد.

طبق تحلیل تکنیکال اهداف قیمتی سهام این شرکت در صورت شروع رالی صعودی میتواند در سطوح مقاومتی 337 و 426 دلاری فعال گردد و در صورت ادامه ریزش ها سطوح حمایتی به ترتیب 245 و 225 دلار خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد.
مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *