تحلیل تکنیکال سمگا به همراه نمودار (20 خرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال سمگا به همراه نمودار (20 خرداد ماه 1399)

گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان اولین هلدینگ تخصصی در زمینه گردشگری در ایران و نیز اولین شرکت بخش خصوصی ایرانی پذیرفته شده در سازمان جهانی گردشگری می باشد.

این مجموعه خدمات ساخت و تجهیز و بهره برداری از پروژه هایی مانند هتل ها، مجتمع های خدماتی و رفاهی، مجموعه های اقامتی  و پذیرایی مجتمع های توریستی و نیز استارت آپ های حوزه گردشگری ارائه می دهد. این شرکت نیز به عنوان یک هلدینگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه نیز فعالیت می کند.

در تحلیل قبلی که در دوم بهمن ماه سال قبل صورت گرفت به روند صعودی سهم اشاره شد و طبق تحلیل به اهداف مد نظر رسید. حال جا دارد پس از افزایش سرمایه ای که شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سایر اندوخته ها ( افزایش سرمایه از مبلغ 3000 میلیارد ریال به 6000 میلیارد ریال) انجام داد به بررسی مجدد این نماد بپردازیم.

شایان ذکر است بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده با توجه به افزایش سرمایه 1،500،000 میلیون ریالی از محل مطالبات و اورده نقدی، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام تا 12 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

طی معاملات امروز حدود 40 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 18776 ریال (0.46%+) داد و ستد شد و سهم بین قیمت 1822-1960 تومان در نوسان بود.

از دید تکنیکالی این سهم در یک روند اصلاحی بالارونده در حال صعود است و بنظر می رسد پس از پایان اصلاح در قالب موج دو از C با اهداف 2272 تومان، 2635 تومان و 3222 تومان قابل بررسی باشد.

تحلیل تکنیکال سمگا به همراه نمودار (20 خرداد ماه 1399)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر درصورت شکست سناریو موجی و اصلاح بیشتر سهم، می توان حمایتهای 1790 تومان، 1591 تومان و 1265 تومان را برای سهم در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی نمادهای معرفی شده در سیگنال و رصد بازار به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • در این شرایط کرونایی که گردشگری داخلی برای یک سال خوابیده و گردشگر خارجی هم بعد از اصابت موشک خودی به هواپیما خودی به مشکلات جدی خورده .به نظرتون درآمد سازمان چطوری میتونه باشه و ضرر ده میشه یا نه ؟

  • واقعا جا داره از تحلیل های دقیق و عالیتون تشکر کنم و شما رو به همه پیشنهاد میکنم چون عالی هستین