تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 11 شهریور ماه 1399

تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 11 شهریور ماه 1399

آری پاول، مدیر بخش سرمایه‌گذاری بلاک تاور کپیتال، پیش بینی می کند که به‌زودی سخت‌گیری‌های بیشتری بر صرافی‌های ارز دیجیتال و عملیات برداشت‌ از آنها اعمال خواهد شد. به گفته وی اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال، اخطار مطابقت نداشتن با قوانین را دریافت کرده‌اند و به همین دلیل، انتظار می رود که صرافی ها به زودی قوانین جدیدی جهت برداشت ارزهای دیجیتال اعمال کنند.

فلسفه وجودی ارزهای حریم خصوصی محور مقابله با چنین تهدیدهایی از سوی نهادهای قانونگذاری است. وضع قوانین اینچنینی می‌تواند تاثیری دو سویه بر روی این ارزها داشته باشد؛ از طرفی صرافی‌ها از خرید و فروش آنها منع خواهند شد و از طرف دیگر برخی از کاربران مجبور خواهند شد که مبادلات خود را با استفاده از این رمزارزها انجام دهند.

رمزارز حریم خصوصی محور زی کش (ZEC) که نسبت به ابتدای سال جاری میلادی بیش از 200 درصد افزایش قیمت داشته است، توانست در ادامه روند صعودی خود از سد مقاومت مهم 75 دلار که در تحلیل قبل به ان اشاره شده بود عبور کند. در ادامه پس از افزایش قیمت تا 100 دلار با افزایش عرضه در بازار مواجه شد و در حال حاضر حمایت مهم 75 دلار را پیش روی خود دارد.

در صورت حفظ حمایت فعلی می‌توان تارگت 125 دلار را برای قیمت در میان مدت متصور بود. در کوتاه مدت نیز در صورتی که قیمت از مقاومت 85 دلار عبور کند، با تکمیل الگوی کف دوقلو افزایش قیمت تا 100 دلار را خواهیم داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *