تحلیل تکنیکال روبل روسیه به دلار RUBUSD | مرداد 1402

تحلیل تکنیکال روبل روسیه به دلار RUBUSD | مرداد 1402

با شروع جنگ اوکراین ارزش روبل روسیه RUB در مقابل دلار ریزش شدیدی داشت و بسیاری گمان می‌کردند قیمت دیگر نمی‌تواند به سطوح قبل از جنگ برگردد اما با تمهیداتی که بانک مرکزی این کشور در پیش گرفت، به خوبی موفق شد، ارزش روبل را تقویت کند.

تحلیل تکنیکال روبل روسیه به دلار (هفتگی) | 3 مرداد 1402

روبل روسیه
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

روبل روسیه به محدوده حمایتی رسیده و انتظار داریم از همین محدوده به سمت بالا حرکت کند و بخش قابل توجهی از ارزش خود را در مقابل دلار آمریکا جبران نماید.

از دست رفتن این محدوده نشانه وخامت اوضاع خواهد بود.


تحلیل تکنیکال دلار به روبل روسیه (USDRUB) (هفتگی) | 31 اردیبهشت 1402

تحلیل روبل روسیه
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

نمودار فوق از تقسیم دلار آمریکا بر روبل بدست آمده، بدین معنی که، هرچه قیمت در نمودار فوق بالاتر رود ارزش روبل کمتر شده و هر چه قیمت پایین‌تر بیاید، ارزش روبل بیشتر خواهد شد؛ برای درک بهتر در نمودار بعدی این روند را به صورت معکوس بررسی کرده‌ایم.

نمودار فوق در حال حاضر در نزدیکی یک محدوده مقاومتی قرار گرفته و با از دست روند خط روند مشخص شده، قیمت به محدوده‌های پایین‌تر سقوط خواهد کرد، که نشانه تقویت روبل خواهد بود.

در حال حاضر هر دلار آمریکا 80 روبل ارزش دارد، با آنالیز و تحلیل نمودار فوق، پیش‌بینی می‌کنیم ارزش هر دلار امریکا به 47 روبل سقوط خواهد کرد.


تحلیل تکنیکال RUB USD (هفتگی) | 31 اردیبهشت 1402

RUB USD
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

نمودار فوق از تقسیم روبل روسیه بر دلار آمریکا بدست آمده، بدین معنی که، هرچه قیمت در نمودار فوق بالاتر رود ارزش روبل بیشتر شده و هر چه قیمت پایین‌تر بیاید، ارزش آن کمتر خواهد شد؛ این نمودار دقیقا معکوس نمودار قبلی می‌باشد و برای درک بهتر شما بررسی و آنالیز گشته است.

در نمودار فوق، قیمت در نزدیکی یک محدوده حمایتی قدرتمند قرار گرفته و با رسیدن به این محدوده حمایتی انتظار داریم بتواند از محدوده‌های سقف قبلی نیز عبور کرده و به محدوده قبل از ریزش سال 2014 برگردد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *