تحلیل تکنیکال ذوب به همراه نمودار (10 آبان ماه 1399)

تحلیل تکنیکال ذوب به همراه نمودار (10 آبان ماه 1399)

در تحلیل قبلی به اتمام اصلاح اشاره شد اما با افزایش عرضه ها، الگوی اصلاحی با تغییراتی همراه شد و روند حرکتی سهم بیشتر به یک اصلاح بالارونده شباهت دارد تا یک روند انگیزشی، اما در هر دو حالت به نظر می رسد به پایان اصلاح نزدیک هستیم.

در طول معاملات اولین روز کاری هفته، بالغ بر 144 میلیون برگ سهم به ارزش 676 میلیارد ریال داد وستد شد و سهم در اکثر دقایق بازار، با صف خرید روبرو شده بود. ( اکثر نمادهای گروه فلزات اساسی با تقاضای نسبتا خوبی همراه شده بودند).

نسبت قدرت خریدار حقیقی به فروشنده حقیقی در حدود 1.09 بود و به میزان 10.67 میلیارد تومان ورود پول حقیقی به سهم داشتیم.

در نمودار زیر، لیبل گذاری بر اساس اصلاح بالارونده انجام شده است و به نظر می رسد محدوده 385-431 تومان منطقه حمایتی مهمی برای سهم بوده که با ورود قیمت به این ناحیه، باتقاضای نسبتا خوبی همراه شده است.

معاملات دو روز آینده برای سهم خیلی مهم است و در صورت عبور قیمت از مقاومت 486 تومان، می توان گفت گام اصلاحی فعلی به اتمام رسیده است و وارد موج بعدی اصلاح (از نوع افزایشی) خواهیم شد.

تحلیل تکنیکال ذوب به همراه نمودار (10 آبان ماه 1399)

مقاومت های سر راه این گام حرکتی در صورت عبور از سطح 486 تومان، 600 تومان، 800 تومان و سقف قبلی در حوالی 1200 تومان خواهد بود. محدوده حمایتی سهم در صورت افزایش عرضه ها، 385-431 تومان خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *