تحلیل تکنیکال ذوب به همراه نمودار (1 مهر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال ذوب به همراه نمودار (1 مهر ماه 1399)

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با نماد “ذوب” در بازار دوم فرابورس و گروه “فلزات اساسی” مورد معامله قرار می گیرد. سازمان تامین اجتماعی با مالکیت 56 درصد و شرکت پویش بازرگان ذوب آهن نیز با در اختیار داشتن 17.25 درصد از کل سهام، به عنوان سهامداران عمده این شرکت شناخته می شوند.

در پایان معاملات امروز، حدود 230 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 5995 ریال (4.16%-) داد وستد شد و آخرین معامله در سهم نیز در قیمت 6020 ریال به انجام رسید.

در تحلیل قبلی سهم که در بهمن ماه سال گذشته صورت گرفت، به روند رو به رشد سهم اشاره شد و پس از رسیدن به تارگت های مد نظر در کانال تلگرام signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) تا تارگت حوالی 1200 تومان رشد کرد و پس از آن با پایان یافتن موج 3 از روند جدید ، وارد موج 4 اصلاحی خود شد.

در اصلاحی که در ماه گذشته در کلیت بازار شکل گرفت، این سهم نیز از ریزش ها در امان نبود و بیش از 50 درصد از سقف قبلی خود فاصله گرفت. محدوده حمایتی سهم بازه 520-632 تومان است که در اکنون نیز در همین محدوده قرار گرفته است و در صورت ورود خریداران و اتمام روند نزولی، می توان نقطه برگشت را اتمام موج A در نظر گرفت و انتظار رشد قیمتی در قالب موج B با اهداف 785 تومان، 930 تومان را داشت و پس از آن با اتمام گام آخر اصلاح (موج C ) و عبور از سقف قبلی (1210 تومان)، اهداف بلند مدت 1835 تومان و 3300-3700 تومان برای آن متصور بود.

از طرف دیگر اگر اصلاح سهم عمیق تر شود و حمایت 520 تومان نیز از دست برود، 430 تومان حمایت بعدی سهم خواهد بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران