تحلیل تکنیکال خرینگ به همراه نمودار (19 آبان ماه 1398)

تحلیل تکنیکال خرینگ به همراه نمودار (19 آبان ماه 1398)

اگر حرکت قیمت را در کانال صعودی تازه تشکیل شده در نظر بگیریم، حمایت قیمت در محدوده 430 تومان برای سهامداران منطقه بسیار مهمی محسوب می شود. در صورتی که قیمت به حرکت کلاسیک خود از منظر تکنیکال ادامه دهد انتظار داریم اهداف 640 و 700 تومان برای سهم خرینگ در دسترس باشد. سرمایه گذارانی که نگاه بلند مدت دارند می توانند حمایت 360 را به عنوان نقطه حد ضرر انتخاب کنند. با توجه به شیب مناسب حرکت صعودی قیمت و حمایت داینامیک میانگین متحرک (21 روزه) انتظار داریم قیمت هر سهم نماد خرینگ تا سقف کانال صعودی رشد نماید.

تحلیل تکنیکال خرینگ به همراه نمودار (19 آبان ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • من خرینگ رو۴۵۵ خریدم دوماهه رسید به ۹۲۰ فروختم الان بعد۴ماه ۱۷۰۰تومانه😯😯😯

    • سلام و عرض ادب. خرید و فروش هر نمادی بستگی به استراتژی معاملاتی شما و تصمیم گیریتون داره. میتونید از تحلیل های سایت و اپ سیگنال جهت آگاهی بیشتر از وضعیت بازار استفاده کنید.

  • در انتهای تحلیلها اگر کمی عامیانه تر اشاره بشود بر اینکه این نماد کوتاه مدت یا بلند مدت سود دهی دارد واساسامنظوذ از کوتاه مدت یامبان مدت چند روز ماه یا سال است بهتر بود

    • کاربر عزیز
      ممنونم که نظرتان را با ما در میان گذاشتید. سایت سیگنال سعی دارد با ارائه تحلیل دید بهتری به مخاطب نسبت به سهم ارائه دهد اما هیچ توصیه ای درباره خرید و یا فروش سهام ندارد.