تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (22 آبان ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (22 آبان ماه 1398)

بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) پس از چالش‌های موجود بر سر بیت کوین کش در نوامبر 2018 میلادی پدید آمد. توسعه دهندگان این ارز دیجیتال تمایل داشتند که سایز بلوک‌های شبکه بیت‌کوین کش را از 32 مگابایت به 128 مگابایت برسانند تا مشکل مقیاس پذیری شبکه را از بین ببرند. با این وجود، به دلیل کم بودن تعداد تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین اس وی، سایز بلوک‌ها حتی از شبکه بیت‌کوین که یک مگابایت ظرفیت دارند نیز کوچکتر است.

البته کریگ رایت، برنامه نویس استرالیایی که حامی اصلی این ارز دیجیتال محسوب می‌شود به دنبال این است تا با کمک تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال، مشکل را از طریق جذب شرکای تجاری و ایجاد کسب و کارهای متعدد بر روی شبکه خود از بین ببرند.  تا کنون به دلیل سر و صدای اخباری و تبلیغاتی کریگ رایت، حامی اصلی بیت‌کوین اس وی، این ارز دیجیتال هم در کنار نام رایت در رسانه‌ها زیاد مطرح شده است، اما باید دید در بلند مدت این روند تا چه حد می‌تواند ادامه یابد.

با بررسی نمودار روزانه مشاهده می‌شود که قیمت پس از قرار گیری در یک کانال نزولی قوی، به سمت پایین اسپایک داشته است و پس از تشکیل الگوی فنجان، به اندازه عمق فنجان افزایش یافته است. در حال حاضر قیمت در یک کانال نزولی کوتاه مدت قرار دارد. در صورتی که این کانال با قدرت به سمت بالا شکسته شود، می‌توان انتظار داشت سناریوی ماه می سال جاری میلادی برای این ارز دیجیتال رقم بخورد و انتظار افزایش قیمت در گام اول تا 155 دلار و سپس تا محدوده 190 دلار را خواهیم داشت. بنابراین می‌توان اردر خرید را بالای کانال نزولی قرار داد و حد ضرر را کف کانال در نظر گرفت.

از طرف دیگر کف کانال نزولی کوتاه مدت در محدوده حمایتی مهمی قرار دارد؛ سطح حمایت استاتیکی و تراکم سطوح فیبوناچی. در صورتی که بیت‌کوین محدوده حمایتی فعلی خود را حفظ کند، بعید به نظر می‌رسد شاهد شکست این محدوده حمایتی باشیم اما با شکسته شدن این محدوده قیمت تا 85 دلار ریزش خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین اس وی (22 آبان ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *