تحلیل شاخص یورو | 20 اسفند 99

تحلیل شاخص یورو | 20 اسفند 99

تحلیل بنیادی

شاخص‌های سهام اروپا به همراه شاخص‌های آتی سهام آمریکا نوسانی هستند. سرمایه‌گذاران در حال ارزیابی گزارش‌های مالی شرکت‌های سهامی و رشد قوی شاخص سهام نزدک در معاملات روز سه‌شنبه هستند. شاخص سهام Stoxx Europe ۶۰۰ افت کرده است.

نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری آمریکا هم از اوج‌های اخیر پایین آمده و بازار منتظر حراج اوراق خزانه‌داری دولت آمریکاست. فروش این اوراق می‌تواند اطلاعات خوبی از میزان تقاضا برای این اوراق را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

به نظر میرسد رالی صعودی قدرت گیری دلار آمریکا پایان یافته و به هر میزان که از قدرت دلار کاسته شود بر قدرت یورو به عنوان ارز مرجع بعدی در مبادلات بین المللی افزوده خواهد شد.

تحلیل تکنیکال شاخص یورو

در نمودار تایم هفتگی شاخص یورو بعد از شکست الگوی قیمت نتوانسته به ادامه رالی صعودی تا سطح 125 واحد بپردازد و به روی سطح حمایتی خط مشکی رنگ سقوط کرده است. از این سطح حمایتی در صورت تضعیف دلار آمریکا و داده های مثبت روی اقتصاد یورو در انتهای هفته جاری میتواند به رشد این شاخص تا سطح مقاومتی اولیه کمک شایانی بکند. در صورت عبور از سطح مقاومتی کلیدی 125 واحدی قیمت میتواند تا سطوح بالاتر در 139 واحد نفوذ کند.

مشاهده تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

سطوح حمایتی مدافع ریزش قیمت اعداد 115 و 112 واحد هستند و در صورت افت قیمت میتواند حامی روند صعودی شروع شده باشند.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران