بررسی گزارش فعالیت ماهانه ایران خودرو (مرداد ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه ایران خودرو (مرداد ماه 1398)

گزارش فعالیت شرکت ایران خودرو در مرداد ماه 1398 به شرح زیر است که به تفکیک گزارش محصولات و مقایسه میزان فروش آن‌ها در 4 ماهه ابتدایی سال می‌پردازیم:

محصولات خودرو

میزان فروش

ایران خودرو امسال به صورت میانگین، ماهانه 990 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در مرداد ماه با افزایشی 86 درصدی، به 1840 میلیارد تومان رسیده است و به نظر می رسد با گزارش خوبی از این شرکت خودروسازی مواجه هستیم. این شرکت تا پایان پنج ماه نخست سال، 5800 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 6600 میلیارد تومان بوده است که حاکی از کاهش 12 درصدی فروش این شرکت می باشد که به کاهش تعداد فروش خودرو بر می گردد.

میزان فروش

گروه پژو، عمده ی فروش ایران خودرو می باشد. (62 درصد) این گروه در مرداد ماه با 30 درصد افزایش تولید، 74 درصد افزایش فروش و 11 درصد افزایش نرخ مواجه شده است.

گروه سمند، بعد از گروه پژو پر فروش ترین محصول ایران خودرو می باشد. (10 درصد) این گروه نیز 102 درصد افزایش تولید، 110 درصد افزایش فروش و 5 درصد افزایش نرخ داشته است. لازم به ذکر است نرخ گذاری محصولات ایران خودرو در بازار های داخلی و صادراتی بر عهده سازمان حمایت می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *