بررسی گزارش فعالیت فسرب (شهریور ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت فسرب (شهریور ماه 1398)

در سیگنال تلاش می کنیم جذاب ترین گزارشات ماهانه شرکت ها را برای شما تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه به تحلیل گزارش فعالیت شرکت ملی سرب و روی ایران می پردازیم.

محصولات فسرب

فسرب در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 19 میلیارد تومان درآمد داشته که در مرداد ماه این رقم با 180 درصد افزایش مواجه شده و 54 میلیارد تومان گزارش شده است که در یک کلام عالی است. فروش مرداد ماه شرکت 32 میلیارد تومان بوده است. (70 درصد افزایش فروش نسبت به ماه گذشته)

ملی سرب و روی ایران در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 57 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم در نیمه نخست امسال به 150 میلیارد تومان رسیده که پیشرفت خیلی خوبی است. (160 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته)

مقایسه فروش شهریور

عمده ی فروش این شرکت شمش سرب می باشد. (76 درصد از فروش شرکت) این محصول در شهریور ماه 40 درصد افزایش تولید، 4400 درصد افزایش فروش (!!) اما 15 درصد کاهش نرخ داشته است. با اینحال فروش آنقدر خوب بوده که کاهش نرخ را کاملاً جبران کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران