آینده درخشان در انتظار سهامداران کمپانی NVIDIA

آینده درخشان در انتظار سهامداران کمپانی NVIDIA

اِنویدیا (با تلفظ صحیح اینویدیا) یک شرکت فناوری آمریکایی مقیم سانتا کلارا در کالیفرنیا است. این شرکت طراح و تولیدکننده‌ی پردازنده‌های گرافیکی (GPU) است. این پردازنده‌ها برای مصارف گیمینگ، طراحی‌های گرافیکی و معدن‌کاوی ارزهای رمزنگاری شده استفاده می‌شوند.

انویدیا در سال‌های اخیر حضوری نسبی نیز در بازارهای دیگر داشته و با معرفی تبلت شیلد و تلویزیون اندروید شیلد، به این بازارهای مدرن وارد شده است.

یکی از دلایلی که این شرکت و سهام آن را برای تحلیل انتخاب کردیم بحث استخراج ارزهای دیجیتال و فروش بالای این شرکت از بابت کارت های گرافیکی برای ماینینگ علی الخصوص استخراج اتریوم است که با قیمت کنونی 1400 دلاری اتریوم استخراج آن بسیار به صرفه به نظر میرسد.

تحلیل تکنیکال

در نمودار زیر روند قیمتی 20 ساله سهام این شرکت را ملاحظه میکنید که از رشد متناسب و خوبی از محدوده 1 دلار در سال 2000 به قیمت کنونی 537 دلار رسیده است. امری که بسیار حائز اهمیت است توجه ویژه مردمان جهان به ارزهای دیجیتال در سال 2021 است که میتواند سال مالی پرسودی را برای اِنویدیا رقم بزند.

قیمت در نمودار زیر توانسته است سقف کانال 20 ساله را بشکند و به محدوده ی بالای آن تجاوز کند. در صورتی که قیمت روی سطح حمایتی مورب مشکی رنگ قرار دارد میتوانیم برای این کمپانی افزایش قیمت سهام را متصور باشیم و هدف های مقاومتی در سطوح PRZ در اعداد 635 و 890 و 1210 دلار در میان مدت برای این سهم متصور است.

با توجه به اینکه سقف کانال 20 ساله شکسته شده انتظار میرود قیمت بتواند به اندازه ارتفاع کانال رشد نماید و خود را در بازه میان مدت یک الی 2 ساله به عدد 6000 دلار نیز برساند.

احتمال پولبک قیمت به سقف کانال بالاست و در صورت ریزش قیمت از سطح کنونی 537 دلاری سطوح حمایتی در 320 و 280 دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهند شد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *