رشد ۲۶۴هزار میلیارد ریالی پرتفوی “وامید”

رشد ۲۶۴هزار میلیارد ریالی پرتفوی “وامید”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در صورت وضعیت پرتفوی بورسی از رشد ۲۶۴هزار و ۹۴۶میلیارد و ۶۷۹میلیون ریالی خبر داد.  شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت ۲۶۴هزار و ۹۴۶میلیارد و ۶۷۹میلیون ریال […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در صورت وضعیت پرتفوی بورسی از رشد ۲۶۴هزار و ۹۴۶میلیارد و ۶۷۹میلیون ریالی خبر داد. 

شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت ۲۶۴هزار و ۹۴۶میلیارد و ۶۷۹میلیون ریال افزایش یافته است.

این شرکت در پرتفوی خود بهای تمام شده را با کاهش ۲هزار و ۱۴۷میلیارد ریالی به ۵۷هزار و ۲۳۹میلیارد ریال  و ارزش بازار پرتفوی بورسی را با کاهش ۶هزار و ۸۱۸میلیارد ریالی به مبلغ ۳۲۲هزار و ۱۸۶میلیارد ریال منتشر کرده است.

“وامید” در گزارش منتشر شده خود کل مبلغ واگذاری را ۹هزار و ۷۱۹میلیارد و ۷۱۵میلیون ریال اعلام کرد .سود این واگذاری ها  ۲هزار و ۷۷۷میلیارد و ۱۵میلیون ریال رقم خورده است.

علاوه بر این شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در دوره یک ماهه توانست ۴هزار و ۷۸۹میلیارد و ۳۷۳میلیون ریال سهام بورسی را خریداری کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها