عرضه اولیه کیمیا تک قطعی شد

عرضه اولیه کیمیا تک قطعی شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبراساس اطلاعیه بازار بورس در روز چهارشنبه 17/06/1400 شاهد عرضه اولیه شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با نماد کیمیا تک خواهیم بود. در عرضه اولیه شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک 15 درصد از سهام شرکت به فروش خواهد رسید که از این تعداد 225 میلیون سهم برای عرضه […]

براساس اطلاعیه بازار بورس در روز چهارشنبه 17/06/1400 شاهد عرضه اولیه شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با نماد کیمیا تک خواهیم بود. در عرضه اولیه شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک 15 درصد از سهام شرکت به فروش خواهد رسید که از این تعداد 225 میلیون سهم برای عرضه به عموم در نظر گرفته شده است.

  • نام شرکت: دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک
  • نماد: کیمیاتک
  • تاریخ عرضه اولیه: روز چهارشنبه 17/06/1400
  • زمان ثبت سفارش: از ساعت 7:30 تا 10:30
  • حداکثر سهام قابل سفارش: 300 سهم
  • محدوده قیمت: از 18819 تا 23000
  • حداکثر نقدینگی مورد نیاز: 690 هزار تومان

براساس این اطلاعات برای سفارش در سقف قیمت به حداکثر 690 هزار تومان نقدینگی نیاز خواهید داشت. البته در صورت مشارکت 2.8 میلیون نفری به هر نفر حدود 80 سهم به ارزش 184 هزار تومان اختصاص پیدا می‌کند. نمودار ذیل تعداد سهام اختصاص یافته به هر فرد را در صورت مشارکت 2.8، 3 و 3.5 میلیون نفری نمایش داده است.(توجه داشته باشید که به دلیل تغییر حداکثر سهمیه بعد از انتشار این مطلب، در تصویر زیر مقادیر حداکثر سهمیه و حداکثر نقدینگی مورد نیاز بر اساس داده های اولیه محاسبه شده است. مقادیر صحیح برای این دو مورد ، اعداد ارائه شده در متن هستند)

عرضه اولیه کیمیا تک قطعی شد

معرفی شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک 

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک در سه صنعت بهداشتی و آرایشی، دارویی و صنعت شوینده فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1381 تاسیس شده و با سرمایه اسمی 100 میلیون ریال به نام شرکت آریان کیمیا تک در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. موضوع فعالیت اصلی شرکت تولید، توزیع، فروش، خرید، صادرات و واردات مواد اولیه و کلیه محصولات و فرآورده های دارویی، بهداشتی، آرایشی، شیمیایی، مکمل های غذایی و تجهیزات وابسته و خرید و فروش سهام و اوراق بهادار و سایر موارد است.

گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

معرفی محصولات و برند های شرکت آریان کیمیا تک

کلیدی ترین گروه محصولات شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست، ضد آفتاب ها، کرم های مرطوب کننده و کرم های دست و صورت می‌باشد که در بیش از 90 درصد برند های موجود شرکت از جمله مای، شون، الارو و نئودرم تولید می‌شوند. این گروه محصولات بیشترین سهم بازار را در بین گروه محصولات تولیدی شرکت دارا می‌باشند.

سهامداران شرکت آریان کیمیا تک

ترکیب سهامداران شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک در حال حاضر به شرح جدول زیر است. در ضمن افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 500 میلیارد ریال به 1500 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران در تاریخ 03/08/1399 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

عرضه اولیه کیمیا تک قطعی شد
معرفی محصولات و برند های شرکت آریان کیمیا تک

برآورد ارزش نهایی شرکت

ارزش شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با استفاده از سه روش مدل تنزیل جریانات نقد آزاد حقوق صاحبان سهام شرکت، مدل تنزیل سود تقسیمی و نسبت قیمت به سود برآورد گردید. پیشنهاد نهایی ارزش سهام شرکت، میانگین هر سه روش است که با توجه به میانگین ها، ارزش هر سهم شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک معادل 32392 ریال برآورد می‌گردد.

برآورد ارزش نهایی شرکت آریان کیمیا تک
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شرکت و مفروضات آن به فایل ارزش گذاری که توسط بورس ایران منتشر شده مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آمورش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران