قیمت بیت کوین به محدوده ۶۰۰۰۰ دلار نزدیک شد

قیمت بیت کوین به محدوده ۶۰۰۰۰ دلار نزدیک شد

قیمت بیت کوین و مارکت کپ کل بازار ارزهای دیجیتال در سه روز گذشته وضعیت نسبتاً خوبی داشتند و تا حدودی رشد کردند. با این حال، توکن سلستیا  (TIA) در میان تمام ارزهای دیجیتال وضعیت بهتری داشت و در روز گذشته بیشتر از ۲۰ درصد رشد کرد.

شایان ذکر است که مارکت کپ کل بازار ارزهای دیجیتال (TOTAL) در حال حاضر در محدوده 2.11 تریلیون دلار قرار دارد که یکی از مقاومت‌های مهم آن محسوب می‌شود. شاخص TOTAL در گذشته این محدوده را به عنوان حمایت خود آزمایش کرده بود و اگر دوباره به بالای آن برسد، ممکن است در ادامه تا سطح ۲.۲۰ تریلیون دلار افزایش یابد.

اندیکاتور جریان پول چیکین  (CMF) نیز از این پیش‌بینی صعودی حمایت می‌کند. این اندیکاتور نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار در یک ماه گذشته با جریان ورود سرمایه مواجه شده و از محدوده خنثی خارج شده است. بنابراین، به نظر می‌رسد TOTAL قدرت لازم برای رشد را دارد.

مارکت کپ کل بازار ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین هم در چند ساعت گذشته به سمت محدوده مهم 60000 دلار حرکت کرده است. این ارز دیجیتال در زمانی نگارش این مطلب در محدوده ۵۹۰۰۰ دلار قرار داشت و تحلیلگران باور دارند که می‌تواند به راحتی از مقاومت ۶۰۰۰۰ دلار عبور کند.

اگر این اتفاق بیفتد، قیمت بیت کوین ممکن است دوباره بتواند خود را به بالای محدوده ۶۱۵۰۰ دلار برساند. با این حال اگر بیت کوین در عبور از مقاومت مذکور شکست بخورد، احتمال این وجود دارد که دوباره خود را به سطح ۵۷۰۰۰ دلار و یا حتی ۵۵۰۰۰ دلار برساند.

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Beincrypto

برچسب‌ها