افزایش ثبت‌نام‌ها در کارگزاری بورس کالا؛ معرفی دو کارگزاری بورس کالا خودرو

افزایش ثبت‌نام‌ها در کارگزاری بورس کالا؛ معرفی دو کارگزاری بورس کالا خودرو
خلاصه اخبار

ثبت‌نام در کارگزاری بورس کالا، برای ثبت سفارش در این بازار اجباری است. ‌در روزهای گذشته عرضه خودرو در بورس کالا یکی از مهمترین موضوعات بازار سرمایه بوده است و افراد زیادی در کارگزاری بورس کالا خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.

این روزها ترافیک ثبت‌نام در کارگزاری بورس کالا افزایش پیدا کرده است. از مدت‌ها پیش کالاهای مختلفی در بورس کالا عرضه شده‌اند. چند هفته پیش هم عرضه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا سر و صدای زیادی به پا کرد و افراد زیادی سفارش خود را برای خرید این خودروها در بورس کالا ثبت کردند. در روزهای گذشته نیز خودروهایی مثل شاهین، تارا، پژو ۲۰۷ و حتی کامیون ام پاور در بورس کالا عرضه شده‌اند.

چرا باید در کارگزاری بورس کالا ثبت‌نام کنیم؟

ثبت نام در کارگزاری بورس کالا یکی از مراحل مهم خرید کالاهای سرمایه‌ای از این بازار است. تا امروز کالاهای مختلفی در بورس کالا عرضه شده‌اند. در حال حاضر علاوه بر خودرو، امکان خرید زعفرون، سیمان، پسته و … نیز در بورس کالا وجود دارد و در در ماه‌های آینده هم کالاهای بسیار بیشتری وارد این بازار می‌شوند. حتی این احتمال وجود دارد که در ماه‌های پیش رو تعداد کثیری از خودروهای تولید شده در داخل کشور از به همین طریق فروخته شوند. بنابراین علاقه‌مندان به خرید کالاهای سرمایه‌ای، برای فعالیت در این بازار و از دست ندادن فرصت‌های سرمایه‌گذاری باید در کارگزاری های دارای مجوز بورس کالا ثبت نام کنند.

فرایند عرضه در بورس کالا باعث ایجاد رقابت سالم در بین سرمایه‌گذاران می‌شود و برخی رانت‌ها و راهکارهای غیرقانونی را حذف خواهد کرد. در طی یک سال گذشته دولت تلاش کرده است تا امکان ثبت سفارش از طریق کارگزاری های بورس کالا را فراهم کرده و این بازار را به فضایی رقابتی برای سرمایه‌گذاران تبدیل کند.

آشنایی با دو کارگزاری بورس کالا خودرو

با توجه به حجم بالای ثبت‌نام‌ها در چندین کارگزاری بورس کالا خودرو، به نظر می‌رسد استقبال بسیار خوبی از فرایند عرضه در این بازار صورت گرفته است. سرمایه‌گذاران و خریداران از طریق کارگزاری های بورس کالا مثل فارابی و گنجینه‌سپهر می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت معاملاتی و ثبت سفارش اقدام کنند. دقت داشته باشید قبل از ثبت سفارش، دریافت کد معاملاتی بورس کالا الزامی است.


همچنین شما می‌توانید آموزش خرید خودرو از بورس کالا را در این لینک مشاهده کنید.

برچسب‌ها